| robin |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wat doen sommige mensen al om 00:17 op TA? Hebben zij geen vrienden die ze een gelukkig nieuwjaar moeten wensen...
|
Iedereen stond op mijn kamer het vuurwerk te bewonderen, ik wens onder tussen mijn ta vrienden een gelukkig nieuwjaar en probeer, tevergeefs, enkele telefoontjes te plegen. ;) |
|
|