|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Zag vandaag 2 regenbogen BOVEN elkaar in Rijswijk rond 18:00 uur, echt vet!
Zag daarna de videoclip van Eric Prydz - Call On Me. Niet normaal wat SLECHT! Fitnessende dames...oftewel kansloze clip om de aandacht van het nummer af te leiden (al is het een aardig nummer). Door deze clip wordt het zeker weten een hit...:rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zag vandaag 2 regenbogen BOVEN elkaar in Rijswijk rond 18:00 uur, echt vet!
|
Das echt vet ja, paar jaar geleden ook twee hele regenbogen boven elkaar mogen aanschouwen, erg cool :cool: |
|
|
| jp |

What makes a double rainbow?
Sometimes we see two rainbows at once, what causes this? We have followed the path of a ray of sunlight as it enters and is reflected inside the raindrop. But not all of the energy of the ray escapes the raindrop after it is reflected once. A part of the ray is reflected again and travels along inside the drop to emerge from the drop. The rainbow we normally see is called the primary rainbow and is produced by one internal reflection; the secondary rainbow arises from two internal reflections and the rays exit the drop at an angle of 50 degrees° rather than the 42°degrees for the red primary bow. Blue light emerges at an even larger angle of 53 degrees°. his effect produces a secondary rainbow that has its colors reversed compared to the primary.
It is possible for light to be reflected more than twice within a raindrop, and one can calculate where the higher order rainbows might be seen; but these are never seen in normal circumstances. |
|
|
| robin |
| hebbie die pot met goud nog gevonden of niet? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zag vandaag 2 regenbogen BOVEN elkaar in Rijswijk rond 18:00 uur, echt vet!
Zag daarna de videoclip van Eric Prydz - Call On Me. Niet normaal wat SLECHT! Fitnessende dames...oftewel kansloze clip om de aandacht van het nummer af te leiden (al is het een aardig nummer). Door deze clip wordt het zeker weten een hit...:rolleyes: |
Die clip is vet! :D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zag daarna de videoclip van Eric Prydz - Call On Me. Niet normaal wat SLECHT! Fitnessende dames...oftewel kansloze clip om de aandacht van het nummer af te leiden (al is het een aardig nummer). Door deze clip wordt het zeker weten een hit...:rolleyes: |
Ik zie liever zo'n clip voorbijkomen dan weer een standaard trance/dance clipje met mensen in een garage die of achtervolg worden of met z'n 10'en uit hun dak gaan... |
|
|
| Optimus |
| ik vind het wel een leuke clip, vooral the late night version:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jesse
Ik zie liever zo'n clip voorbijkomen dan weer een standaard trance/dance clipje met mensen in een garage die of achtervolg worden of met z'n 10'en uit hun dak gaan... |
Ik niet... het jammere is dat niemand meer naar de muziek luistert maar naar de clip kijkt en het DAAROM vet/leuk/etc vindt. Dat is het jammere! |
|
|
| Asperge |
| Gaat Zlatan weg of niet, niemand die t meer schijnt te weten:whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Geniaal gewoon, net onderweg naar huis werd er een 45 km/u bromauto'tje geflitst door een flitsauto voor te snel rijden :haha: |
|
|
| robin |
lol :D
was t een rooie? :stongue: |
|
|
|
|