| jp |
Ja maar vergeet niet dat we gisteravond 50 voorsprong hadden en dit vanmiddag tot min honderd was gereduceerd. Dit betekent dus grofweg dat wil de eer van ons land op lange termijn gered worden we aan het eind van elke dag eenenzestighonderdvijftig post meer moeten hebben.
Op zich hoeft dit geen probleem te zijn, ware het niet dat we de helft van het aantal actieve users hebben als hunnie. Effe schouders eronder dus... |
|
|