|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| robin |
net ff ide kabeltje gehaalt. wat een kut mongool in die winkel. komen dr al 2 op je af gerent 'kan ik je helpen' 'ja eh, ik zoek een ie dee ee kabel (op z'n nederlands dus) hij begreep dr geen zak van, 15 sec later. ooh wacht, je bedoelt een ide cable (op zn engels) we hebben alleen nog rounded cable foor better airflow
man praat normaal zeg. nog 9 ing euro ook! met een stukje plakband maak je zelf ook zo een mooie rounded cable foor better airflow. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by robin
net ff ide kabeltje gehaalt. wat een kut mongool in die winkel. komen dr al 2 op je af gerent 'kan ik je helpen' 'ja eh, ik zoek een ie dee ee kabel (op z'n nederlands dus) hij begreep dr geen zak van, 15 sec later. ooh wacht, je bedoelt een ide cable (op zn engels) we hebben alleen nog rounded cable foor better airflow
man praat normaal zeg. nog 9 ing euro ook! met een stukje plakband maak je zelf ook zo een mooie rounded cable foor better airflow. |
En als iemand jou niet meteen begrijpt is die persoon gelijk een kutmongool?
Pffff... :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik dacht dat jij deze thread onzin en kinderachtig vond :rolleyes: |
ja dat zei je ook al tegen mij :conf: ook al vind ik dit een domme ruk thread kan ik hem nog wel lezen, hoe simpel ben jij? :eek: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja dat zei je ook al tegen mij :conf: ook al vind ik dit een domme ruk thread kan ik hem nog wel lezen, hoe simpel ben jij? :eek: |
Is je goed recht om hem te lezen niemand die je tegenhoudt, maar jij was degene die hem helemaal zat af te branden:
| quote: |
Eindelijk was mijn wens uitgekomen dat die verrekte thread pleite was begint dit gezever overnieuw!
het mooie is dat precies toen ik dit posste=>
"Eieregooie of Blik, pleur deze ontzettend domme ing kut thread nu eindelijk eens dicht want hij hangt me totaal de strot uit en niks geen reply's van "dan lees je het maar lekker niet" want hij blijft ook maar continue bovenaan hangen (op de mian pagina) en het gaat werkelijk nergens over, wat een zever thread!
een goede moderator had hem al 100x dicht gegooid... ik ben ook zeker niet de enige die dit een nutteloze ruk thread vind..."
hij verdwenen is! serieus!
dus please Eiregooie pleur dit gezever (nogmaals) dicht want hier zit niemand op te wachten... |
Dus na het bovengenoemde relaas lijkt het mij niet meer dan logisch dat je dan ook uit deze zever thread en/of nutteloze ruk thread blijft. En dat argument dat hij continu bovenaan blijft hangen is ook een flut reden om hem toch maar aan te klikken (als ik het goed begrijp, probeer je dat ermee te zeggen, maar ik ben simpel dus je kan ook iets anders bedoelen).
Als ik een draad niet boeiend/ruk of whatever vind dan zal ik hem zeker niet (deels) gaan lezen en erin reageren. Maar ja wellicht ben ik te simpel om jouw gedachtegang te begrijpen mbt deze thread.
Maar al met al is het je goed recht om te reageren in deze thread, dus wil ik er verder geen woorden meer aan vuil maken :) |
|
|
| New Wave |
Ja PartyHardy, eerst een grote bek over dit/deze topic maar naderhand gewoon normaal blijven reageren...zeg dan niets vriend....
Ik vind het altijd wel lachen in zo'n electronica winkel. :D
Ik was gister dus een dvd speler aan het kopen. Komt zo'n knakker naar me toe....gaat ie me zo'n gigantische kutkwaliteit dvd speler aansmeren terwijl ik meer verstand van dat apparaat heb dan al die sloebers van die winkel bij elkaar :p
Gaat ie me vertellen dat zusenzo het beste is....leuk hoe je die mensen dan toch weer kan overtuigen :D Hij vond het niet zo leuk..dat zag je aan zijn roder wordende hoofd :D
Daarna wilde hij me ook nog eens een scart-kabel verkopen van 30 euro :D FLIKKEROP :D "ja meneer, deze scartkabel heeft een vergulde omhulzel echt perfect voor DVD kwaliteit" amehoela....als je een kut TV hebt (die 99% van alle mensen heeft) dan zie je daar echt niets van terug :p En de consument ziet het hele verschil niet. heerlijk shoppen zo :D |
|
|
| robin |
new wave gaat iedere maandag middag als smaakpolitie-achtige meneer iedere week naar een ander dorp om daar de kennis van de plaatselijke electronicazaakmedewerkers te testen? :D ook een leuke hobby
(en dan vooral niets kopen) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dus na het bovengenoemde relaas lijkt het mij niet meer dan logisch dat je dan ook uit deze zever thread en/of nutteloze ruk thread blijft...
|
dat zeg ik nu net toch (lees mijn vorige post)=> dat ik hem dus af en toe wel gewoon doorlees :rolleyes: en dat jij te simpel bent om dat te begrijpen en dan post je het WEER! tering! :eek:
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja PartyHardy, eerst een grote bek over dit/deze topic maar naderhand gewoon normaal blijven reageren...zeg dan niets vriend....
|
Nee ik zei nogmaals dat ik het een domme ruk thread vind, jullie weten hoe ik er over denk. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
new wave gaat iedere maandag middag als smaakpolitie-achtige meneer iedere week naar een ander dorp om daar de kennis van de plaatselijke electronicazaakmedewerkers te testen? :D ook een leuke hobby
(en dan vooral niets kopen) |
Ah, ik heb wel een dvd speler gekocht, tis een sony :D
Oja, wat ook nog wel grappig was, ik had uiteindelijk een leuke uitgezocht bij die man, hadden ze hem niet meer op vooraad alleen het showmodel :D
Dus hij die doos halen..(das leuk, hem eerst die doos laten halen en dan pas moeilijk gaan doen :D) "mwjha, maar meneer, het is wel een showmodel waar iedereen met zijn handen aan heeft gezeten. Ik weet niet wat er allemaal met dat ding gebeurt is. Ik verwacht dat er dan wel wat van de prijs af gaat?" "Nee, hij is van het weekend pas uit de doos gekomen en alarm zit er nog op 1 plaats op, en u wilt toch het liefst al vandaag DVD's kijken?" :D
Ik vond dit wel de meest prachtige manier om mij die dvd te laten kopen. Ben ik daarna naar een andere zaak gegaan en heb hem voor 10 eurootjes goedkoper gekocht :D Wilde nog bijna met het bonnetje naar die zwast gaan :p |
|
|
| jp |
Deze lieve jongen heeft een mooie auto voor z'n ma gekocht. Natuurlijk een Subaru en wel een 2.0i-16V automaat met electrische alles en verstelbare everything.
Rijd wel 1 op 10 maar dat boeit niet :toothless
Het is de zilverkleurige
Denk dat ik hem maar eens vaak ga lenen, lekker op z'n Amerikaans relaxt cruisen :toocool:
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Aaaaaaaaaaaaah, wat ben jij lief zeg voor je mama. Kan jij zeker eraan sluitelen/hobbyën :D |
|
|
| jp |
Ik denk zelf aan 16" Impreza GT velgen zoals op de witte Subaru en een klein BMW M3 spoilertje. Discreet, niet te veel opvallen.
Oh natuurlijk een open HKS uitlaat met uitneembare silencer
Voor de rest hoeft er alleen een oude radio in :) |
|
|
| robin |
man! dat huis naast je hebben ze snel weer in mekaar geknutselt! :whip:
(waar ga je heen verhuisen jp?) |
|
|
|
|