|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| goedemorgen, zo te zien een heerlijk stranddagje:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wederom is NL-TA een dooie boel. Dankzij de gefeliciteerd Freezel draad was er weer enigszins leven op het board, Mensen gingen duidelijk meer posten dus ook in andere "nuttige" draadjes. Conclusie die draad had duidelijk een aanzuigende functie, mensen kwamen dankzij die achterlijke draad meer op het board. Dankzij die suffe actie van Ambs is het board weer een dooie boel als je het mij vraagt, los van die spam-draad. |
Man, zeur niet zo. Er is nu toch deze thread......
En het is denk ik gewoon rustig omdat het vakantie is. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Man, zeur niet zo. Er is nu toch deze thread......
En het is denk ik gewoon rustig omdat het vakantie is. |
Ik dacht dat jij deze thread onzin en kinderachtig vond :rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik dacht dat jij deze thread onzin en kinderachtig vond :rolleyes: |
Ja, vind ik ook.......
:conf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, vind ik ook.......
:conf: |
En toch lees je hem
:conf: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En toch lees je hem
:conf: |
Lezen is een groot woord. Ik browse iedere dag ff snel door alle nieuwe posts, zo ook deze thread. Ik ga niet al die honderden doelloze posts lezen. Ik kijk ff op de laatste pagina en ik kon het niet laten om ff op jouw post te reageren, sorry :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Lezen is een groot woord. Ik browse iedere dag ff snel door alle nieuwe posts, zo ook deze thread. Ik ga niet al die honderden doelloze posts lezen. Ik kijk ff op de laatste pagina en ik kon het niet laten om ff op jouw post te reageren, sorry :rolleyes: |
Maakt niets uit verder hoor :)
Vond het alleen vreemd dat iemand die een draad niet boeiend vindt, het toch gaat doornemen.
Maar even terugkomende op je reactie, niet iedereen is met vakantie, aangezien er altijd genoeg mensen online zijn op dit gedeelte van het forum. Helaas post haast niemand wat de laatste tijd. |
|
|
| MaGiK54 |
Politie zoekt huppelende potloodventer
26 juli 2004
De politie is op zoek naar een potloodventer die zichzelf vorige week in Den Haag onzedelijk betastte voor een vrouw. De vrouw heeft daarvan aangifte gedaan, meldde de politie maandag. De politie hoopt dat getuigen zich melden, vooral naar aanleiding van één kenmerkend aspect van de schennispleger: hij beweegt zich huppelend voort.De ongeveer 25-jarige man belaagde de vrouw vorige week zondag aan het einde van de ochtend op een fietspad aan de Dedemsvaartweg. De politie gaat er van uit dat op dat moment meer mensen daar waren en roept die op zich te melden.
(www.telegraaf.nl)
Wat een mafkezen lopen erbij mij in de buurt zeg :nervous: |
|
|
| sndh |
| ook zo zonnig bij jullie? eindelijk zomer! :happy2: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by sndh
ook zo zonnig bij jullie? eindelijk zomer! :happy2: |
Ja :happy2:
Maar nog geen vakantie :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sndh
ook zo zonnig bij jullie? eindelijk zomer! :happy2: |
Gelukkig wel, hopen dat het zo een maandje blijft. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by sndh
ook zo zonnig bij jullie? eindelijk zomer! :happy2: |
Nope, het is hier bewolkt :( |
|
|
|
|