| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by emre
Is dat echt zo erg? Loop nog niet zo lang mee maar hoorde daar wel het een en ander over |
Ja hij heeft Asperge eens gesuspend, want we hadden Engelse forum ondergespemd toen we van Schotland hadden gewonnen,,,tis een huilende hoer.... |
|
|