|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 978)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| He, heeft iemand nog kaartjes gekregen voor valentijn, totaal onverwacht zeg maar en is bereid om de tekst met iedereen te delen:p? |
|
|
| TranceZoner |
Heb een SMS-je gekregen!
Van me vriendin... :P
Bijna 2 jaar verkering :crazy: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Wat is het record dan ?:rolleyes: |
Bijna 17000 posts geloof ik... |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Esrem
He, heeft iemand nog kaartjes gekregen voor valentijn, totaal onverwacht zeg maar en is bereid om de tekst met iedereen te delen:p? |
Ik vaar onder het motto geven is beter dan nemen ;)
Ik heb er zelfs twee gegeven (aan een en hetzelfde meisje dan wel) :p |
|
|
| Freezel |
| @: ROFLMAO voor je titel bij je naam :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
@: ROFLMAO voor je titel bij je naam :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
He he, ja die vond ik wel toepasselijk na zaterdagavond :D:D:D
Ik kan het toch wel goed he? :rolleyes: |
|
|
| basvh |
| waarom werkt dat klote mms gedoe niet! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| New Wave |
Misschien ben ik wel minder romantisch dan de rest van de nederlanders maar ik doe niet aan dat commercieel gezuig.
Als je van iemand houd moet je dat over het algemeen laten blijken.
Cadeautjes krijgen/geven moet een echte verassing zijn.....niet omdat het 'moet'. Maargoed, ik heb altijd al van die vage principes gehad....dus whats new :p |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by basvh
waarom werkt dat klote mms gedoe niet! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
Bij mij(T-Mobile) was het zo dat ik eerst een moest versturen, voordat ik MMS kon ontvangen, misschien ff proberen... |
|
|
| basvh |
nou zaterdag nieuwe phone gekocht. had eerst prepay maar dat laten overzetten. kreeg vandaag sms bevestiging dat abbo ingaat. dus ikke mms proberen. maar nee niks hoor.
ik wil daarnet abbo-klanten service bellen maar daar staat mijn telefoonnummer nog als prepay geregistreed dus de verb wordt meteen verbroken. Ikke dan maar prepay-klantenservice bellen, schijnt het zo te zijn dat mms er bij kpn vandaag grotendeels gecrasht was ofzo. Morgen probeer ik het dus weer. Het schijnt dat ik eerst naar kpn moet bellen om daar mms aan te laten zetten. Maar hoe het precies zit weet ik niet |
|
|
| jp |
MMS is de grootste onzin ter wereld en nog duur ook
Heel af en toe verstuur ik eens een email met plaatje maar dan alleen als ik geen digicam in de buurt heb.
UMTS video bellen is helemaal troep :haha: |
|
|
| New Wave |
| Bij Vodafone ging alles vanzelf.....alleen een accountje op me telefoon aanmaken en geld weggooien met die zooi.....mms 1 keer verstuurd..kost je klauwe met geld...volgende abbo wordt ook zonder vodafone live........wat een baggerzooi is dat.... |
|
|
|
|