|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Tekst:
O, alles is nat!
Huhh, flictatie, overstroming, Willem !!
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Je hoeft 't maar te vragen (Ja hoor)
dan staat ie al te zagen (Bijvoorbeeld)
te kotteren en te boren
de gaatjes in je oren (Nou...)
Als je maar kikt, als je maar kikt,
't is Willem die 't flikt, HOI !
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Zit iemand in de dalles (Dat gebeurt)
Roep Willem, hij ken alles (nah alles)
want Willem weet van wanten
ja vraag het aan zijn klanten
Als je maar kikt, als je maar kikt,
't is Willem die 't flikt, hoi !
Hup daar is willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Willem, Willem, waar hejje dat nou geleerd?
Op de Technische Beverschool, man!
Me broer dat is een prima vent (Dank u)
Die van de zeep het klappen kent (Och)
Een goeie vakman tot en met
En plichtsgetrouw tot in zijn bed (Hh hh)
Daar ligt ie starend naar 't behang (met bloemetjes)
met naast z'n hoofd z'n waterpomptang
En 's morgens dan begint het weer
En dan klinkt het keer op keer (HOI)
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang. |
|
|
| Tim81 |
| Sinds wanneer zijn Willem Wever en Ed Bever familie?!? :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Sinds wanneer zijn Willem Wever en Ed Bever familie?!? :p |
Dat moet je aan Jay Pay vragen, ikke ook niet weet. |
|
|
| Ding Chavez |
| djee pie heeft gelijk. Vics boekenmarkt heeft nog deel 3 van "Vakantie voor de gebroeders Bever en juffrouw Mier" liggen. Jammer dat ie niet meer "Chico Lama doet zijn intrede" heeft, die mis ik nog in mijn collectie :mad: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tekst:
O, alles is nat!
Huhh, flictatie, overstroming, Willem !!
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Je hoeft 't maar te vragen (Ja hoor)
dan staat ie al te zagen (Bijvoorbeeld)
te kotteren en te boren
de gaatjes in je oren (Nou...)
Als je maar kikt, als je maar kikt,
't is Willem die 't flikt, HOI !
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Zit iemand in de dalles (Dat gebeurt)
Roep Willem, hij ken alles (nah alles)
want Willem weet van wanten
ja vraag het aan zijn klanten
Als je maar kikt, als je maar kikt,
't is Willem die 't flikt, hoi !
Hup daar is willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Willem, Willem, waar hejje dat nou geleerd?
Op de Technische Beverschool, man!
Me broer dat is een prima vent (Dank u)
Die van de zeep het klappen kent (Och)
Een goeie vakman tot en met
En plichtsgetrouw tot in zijn bed (Hh hh)
Daar ligt ie starend naar 't behang (met bloemetjes)
met naast z'n hoofd z'n waterpomptang
En 's morgens dan begint het weer
En dan klinkt het keer op keer (HOI)
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang. |
Briljant nummer :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
Deze classic choon van de familie Bever heb ik gewoon op vinyl staan:
Jullie zijn gewoon super jaloers nu op mij, dat jullie deze plaat niet op jullie Technics kunnen draaien, aangezien jullie deze plaat niet hebben :D
Btw ik ben jaloers op jullie, want ik kan hem ook niet draaien aangezien ik geen platenspeler thuis heb staan :toothless |
|
|
| jp |
| Ruilen tegen de allereerste Kinderen voor Kinderen op vinyl? :wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ruilen tegen de allereerste Kinderen voor Kinderen op vinyl? :wtf: |
Die van de Fabeltjeskrant is classic man, voor geen goud doe ik die weg. Die van kinderen voor kinderen wil ik wel ruilen tegen de vinyl van Bassie en Adriaan en de Diamantenroof inclusief liedjes. |
|
|
| MaGiK54 |
Dit is trouwens ook een geniaal liedje:
Ernie zingt een zacht liedje
Ik zing een zacht liedje
Zacht liedje, zacht liedje
zacht, zacht liedje
Ik zing een zacht liedje
Zacht liedje
O wat klink dat lekker zacht
Lekker zacht (4x)
Als je heel zachtjes zingt
Mag je best meezingen hoor
Maar wel heel zacht
Nog maar een beetje zachter
'Tis weer eens wat anders dan hard zingen
maar dit is ook een zacht liedje
En dat moet dus zacht gezongen worden
Ik zing een zacht liedje
Zacht liedje, zacht liedje
zacht, zacht liedje
Ik zing een zacht liedje
Zacht liedje
O wat klink dat lekker zacht
Lekker zacht (4x)
O wat is het fijn om zacht te zingen
Brengt me in een fijne stemming
En ik denk daarbij aan hele fijne dingen
We zingen netjes in de maat
Maar pas op dat het niet harder gaat
Want dan worden de buren kwaad
Ik zing een zacht liedje
Zacht liedje, zacht liedje
zacht, zacht liedje
Ik zing een zacht liedje
Zacht liedje
O wat klink dat lekker zacht
Lekker zacht (4x).
(Ernie speelt trompet, waardoor Bert wakker wordt en uit zijn panty gaat) |
|
|
| Chicane |



Helemaal uitlezen, tis het waard :D |
|
|
|
|