| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
groeps foto van de carnaval+wagen. nu zullen jullie wel denken wat staan er weinig dames op maar er zaten er 3 in het buitenland van ons cluppie |
Carnaval kun je ook beter alleen met je vrienden vieren :p
Van mijn vriendengroep hebben er 10 van de 14 een vriendin... Maar we waren verre van compleet... sommige vieren het liever met hun eigen vriendinnen, andere houden niet van carnaval, etc. Geldt ook voor de herenafhakers trouwens. Maar goed, dit hou je toch :D |
|
|