| Wokkels |
| quote: | Originally posted by jp
Deze discussie hebben we al eens gevoerd. Het is algemeen aanvaard dus gewoon goed Nederlands |
WIJ hebben die discussie nog nooit gevoerd hoor :rolleyes:
nee okee, ik zal niet vervelend zijn :) ik moet BTW weer aan het werk. *zwaai* |
|
|