|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Comedy Factory :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
Mensen bedankt voor de leuke filmpies, waren weer lachen! :D Beste thread van het forum dit! :D
Oh, was net een motoragent aangereden die in full speed op weg was naar een incident. Over de motorkap van een stupid duitser :S |
|
|
| SnuggLe |
| He apekoppen, heb ik weer internet, zorg dan ook eens effe voor wat leven in de brouwerij! |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He apekoppen, heb ik weer internet, zorg dan ook eens effe voor wat leven in de brouwerij! |
Ik denk dat de apekoppen het nu even druk hebben met iets serieuzers, zoals TRANCE misschien:rolleyes: |
|
|
| TranceZoner |
whahah, daar is ie weeeeeeeer! Websleyyyyyyyyy
by the way, ik heb trouwens een oude schoolfoto van je gevonden!
Hier komt ie:

:D :D :D :D:p :disbelief |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
whahah, daar is ie weeeeeeeer! Websleyyyyyyyyy
by the way, ik heb trouwens een oude schoolfoto van je gevonden!
Hier komt ie:
]
:D :D :D :D:p :disbelief | :haha:
Trancezoner, ik ben gewoonweg dol op je kinderachtige humor!!:haha: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by websley
:haha:
Trancezoner, ik ben gewoonweg dol op je kinderachtige humor!!:haha: |
Dank u! Ach, a little joke never hurt anyone.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by websley
Ik denk dat de apekoppen het nu even druk hebben met iets serieuzers, zoals TRANCE misschien:rolleyes: |
Definieer je bezig houden met trance...?
Rukken op trance? |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Definieer je bezig houden met trance...?
Rukken op trance? |
Nou je het zegt...:clown: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He apekoppen, heb ik weer internet, zorg dan ook eens effe voor wat leven in de brouwerij! |
Laat je rimmen !!!!!
(genoeg leven in de brouwerij nu) |
|
|
| jp |
Heb net m'n oren uit laten spuiten bij de doktor, want ik hoorde echt geen moer meer. Daar kwamen dus 2 proppen van 2 cm lang uit. Gadver.
Het is effe wennen, alles klinkt megaluid. Mijn PC die altijd zo geruisloos leek blijkt een irritante zoem te produceren.
Nu nog de hond duidelijk maken dat ie niet moet blaffen, want het gaat door merg en been :eek: |
|
|
|
|