|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Als je eenmaal je oren hebt uit laten spuiten zit je er ieder half jaar wel aan vast..
Heb het een keer gedaan voor de keuring van luchtmacht, kon de halve middag amper lopen omdat mn evenwicht pleite was tijdelijk :D Na de behandeling wordt geadviseerd ieder half jaar terug te komen.. af en toe is het wel hard nodig ja :( |
|
|
| jp |
Ik heb griep maar het zet niet echt door (gelukkig). Aangezien het maandagochtend begon zal de oorzaak zonder twijfel bij Q-Base liggen: 30000 man bij elkaar gepropt op een vochtige, koude lokatie...
:( |
|
|
| MaGiK54 |
| Het is klote weer :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Donna
Hm zouden neptieten iets voor mij zijn?:conf: |
Kijk en beslis zelf: video |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb griep maar het zet niet echt door (gelukkig). Aangezien het maandagochtend begon zal de oorzaak zonder twijfel bij Q-Base liggen: 30000 man bij elkaar gepropt op een vochtige, koude lokatie...
:( |
mwjha ik zit met hetzelfde. Vanaf maandag inderdaad ook griep :( |
|
|
| basvh |
Me Ipod is er 100% zker morgen en misschien zelfs vandaag wel. Gelukkig maar een maand geleden besteld! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Oh jah kolkie is ook een armin sletje! |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik heb een rubbereendje gehad :toothless |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Kijk en beslis zelf: video |
Zij zal wel last van haar rug krijgen...
| quote: | | Gebruiksaanwijzingen |
Heeft Hazes het toch verkeerd begrepen: Het bier vilt je |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik heb een rubbereendje gehad :toothless |
In Rijswijk geweest bij de Duckrace ofzo? ;)
40000 van die krengen! |
|
|
| Tim81 |
Doe de liquidatietour in Amsterdam
Zin een fietstocht en een voorliefde voor liquidaties? Bekijk de plekken waar bekende criminelen zijn doodgeschoten.
Excursiebedrijf Van Aemstel Producties heeft een fietstocht van twee uur uitgestippeld. Om de risico's te beperken wordt een heus kogelvrij vest uitgedeeld. Na afloop is er een 'moorddiner', een spel met acteurs waarbij de deelnemers moeten raden wie de moordenaar is.
"We hadden al een Baantjer-toer in Amsterdam, maar die vonden veel mensen wat aan de softe kant. Nu willen we beginnen met het echte werk", aldus een woordvoerder van het excursiebedrijf. Het arrangement kan worden uitgebreid met een bezoek aan een schietbaan in de Jordaan. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Tim81
Doe de liquidatietour in Amsterdam
Zin een fietstocht en een voorliefde voor liquidaties? Bekijk de plekken waar bekende criminelen zijn doodgeschoten.
Excursiebedrijf Van Aemstel Producties heeft een fietstocht van twee uur uitgestippeld. Om de risico's te beperken wordt een heus kogelvrij vest uitgedeeld. Na afloop is er een 'moorddiner', een spel met acteurs waarbij de deelnemers moeten raden wie de moordenaar is.
"We hadden al een Baantjer-toer in Amsterdam, maar die vonden veel mensen wat aan de softe kant. Nu willen we beginnen met het echte werk", aldus een woordvoerder van het excursiebedrijf. Het arrangement kan worden uitgebreid met een bezoek aan een schietbaan in de Jordaan. |
Ziek... maar origineel:happy2: |
|
|
|
|