|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| websley |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Mwa... was net niet echt onder de indruk van de nieuwe nuggets... Maar we waren wel voordelig uit vandaag :D 1 menu vergeten af te rekenen, maar het stond wel op de dienblaadjes :D |
Ja, die Nuggets! Moet je na gaan hoe druk ik bezig was met die dingen! 2 kabinetjes vol, twee mandjes in de frituur en dan kwam je NOG te kort:whip: |
|
|
| eieregooie |
| Je werkt toch niet bij Delft Noord he? :nervous: |
|
|
| websley |
| Nee, Helmond. Dus ik denk dat ik niet al te veel te klagen heb. Delft? - Nou in Eindhoven is het anders ook wel stressen op zondag, heb ik gehoord:nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
| Websley ik heb je oppasmeisje nodig, zit hiero helemaal alleen en ik heb iemand nodig die me thee zet. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Websley ik heb je oppasmeisje nodig, zit hiero helemaal alleen en ik heb iemand nodig die me thee zet. |
Ze zegt dat ze nog steeds bij Robin is, ik hoop dat ze niet WEER *ahum* zit te 'treuzelen'!:D |
|
|
| basvh |
| Ik kom er net achter dat ik al 4 jaar op TA zit! Best lang 4 jaar! |
|
|
| Daveje |
| volgens mij lees ik ook al net zo lang mee.. pas sinds paar maanden ook daadwerkelijk pas geregisterd:whip: |
|
|
| Freezel |
| Als je je toendertijd geregistreed had, had je nu een vet heftig coole custom signature kunnen hebben :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Daveje |
| daar doen we het voor natuurlijk met ze alle!!!!!:happy2: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Daveje
daar doen we het voor natuurlijk met ze alle!!!!!:happy2: |
Neehee, we doen het omdat we geen leven hebben.
En het een welverdiende pauze is tussen het schrijven van je scriptie door :D |
|
|
| MaGiK54 |
Zo de magnetron staat aan, hopelijk zal dit eten beter lukken als die kipfilet van gisteren :stongue:
Bakje Knorr, complete nasi maaltijd btw |
|
|
| Daveje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Neehee, we doen het omdat we geen leven hebben.
En het een welverdiende pauze is tussen het schrijven van je scriptie door :D |
kan ook ! :D |
|
|
|
|