|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik heb van de week Windows XP Service Pack 2 gedownload en geinstalleerd, maar mijn hele computer was van slag! Foto's werden opeens met andere (Microsoft) programma's geopend... Snel weer onklaar gemaakt! |
Heb ik ook al gehoord ja. SP2 schijn heel veel bugs te hebben wat bij veel xp gebruikers voor problemen zorgt. Een enkeling heeft er geen last van. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik heb van de week Windows XP Service Pack 2 gedownload en geinstalleerd, maar mijn hele computer was van slag! Foto's werden opeens met andere (Microsoft) programma's geopend... Snel weer onklaar gemaakt! |
:eyes: |
|
|
| Smirnoff |
Dat deze CLOWN z,n tanden nog heeft !!
:happy2: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by magrec
Heb ik ook al gehoord ja. SP2 schijn heel veel bugs te hebben wat bij veel xp gebruikers voor problemen zorgt. Een enkeling heeft er geen last van. |
Ik heb nog nergens last van. Alleen gezeik dat er geen virusscanner op m'n pc zou staan, norton zal wel niet herkend woren ofzo. Maar die berichten kun je ook gewoon uitzetten.
[edit]Misschien is het verschil dat m'n pc helemaal leeg was toen sp2 erop werd gezet :conf: [/edit] |
|
|
| M_Peror |
Bij mij werkt 't ook allemaal prima. En m'n pc was bepaald niet leeg toen SP2 erop kwam! Bij m'n pa was 't enige wat ff niet werkte Nero 6 (overigens met een nette melding dat die niet-compatible zou zijn -- geen wazige crashes of zo), maar er stond al een update op de site van Nero waarmee het gelijk over was.
Het enige wat ik irri vind in dat security center, is dat ie zo'n waarschuwing blijft geven als je de automatische updates niet op volautomatisch hebt staan. Ik heb 'm ingesteld op half: automatisch downloaden -- prima hoor -- maar ik wil gvd zelf kunnen bepalen wanneer ie die meuk installeert! :whip: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Dat deze CLOWN z,n tanden nog heeft !!
:happy2: |
vind hem leuker dan Bassie :p. |
|
|
| Timothy |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Dat deze CLOWN z,n tanden nog heeft !!
:happy2: |
haha :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Dat deze CLOWN z,n tanden nog heeft !!
:happy2: |
Beetje platte en flauwe :o |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Het enige wat ik irri vind in dat security center, is dat ie zo'n waarschuwing blijft geven als je de automatische updates niet op volautomatisch hebt staan. Ik heb 'm ingesteld op half: automatisch downloaden -- prima hoor -- maar ik wil gvd zelf kunnen bepalen wanneer ie die meuk installeert! :whip: |
Je kunt aangeven wanneer dat security center meldingen moet geven. Zoals bv die meldingen dat er geen virusscanner op m'n pc zou staan heb ik ook gewoon uitgezet. |
|
|
| Massive84 |
hey ik heb weer een vraagje.
wie gebruikt er words hier?
ik moet zo een meet rapport maken , en vraag me af hoe je die machten tekens in words zet.
Je weet wel die kleine 2 of 3 of meer boven een nummer, zoals 10 tot de macht 3 etc.
weet iemand het?
bedankt. |
|
|
| robin |
ze ergens vandaan copy > pasten wekrt volgens mij het snelst
hier heb je een 2 ²
en hier een 3 ³
ik zou ook wel eens willen weten of er een makkelijkere manier is.. onder symbolen ken ik ze iig niet vinden :o |
|
|
|
|