|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 258)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Wat was er vroeger inderdaad nou leuk aan om 5000 rotjes, 1000 baby-vuurpijltjes, 250 tolletjes en 1000 strijkers af te steken... je was er in ieder geval uren/dagen zoet mee! Maar het was volgens mij meer bezigheidstherapie!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wat was er vroeger inderdaad nou leuk aan om 5000 rotjes, 1000 baby-vuurpijltjes, 250 tolletjes en 1000 strijkers af te steken... je was er in ieder geval uren/dagen zoet mee! Maar het was volgens mij meer bezigheidstherapie!! |
Hehehehe, memories :D |
|
|
| Tim81 |
| en dat alles in je jaszak knalt :eyes: dat waren nog eens tijden ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
en dat alles in je jaszak knalt :eyes: dat waren nog eens tijden ;) |
Of in je fikken...
Altijd leuk die astronauten gevechten :) |
|
|
| Tim81 |
| toen zat je al weken van tevoren met die bestellijsten op schoot om maar uit te zoeken waar de 'astronauten' het goedkoopst waren! Buurjongen meenemen, zodat hij stiekem nog wat extra vuurwerk voor je kon kopen!! Tegen de tijd dat je zelf vuurwerk kon kopen, was er helemaal niks meer aan... |
|
|
| BaRTeZ |
| oooh hou op. Anders ga ik morgen mijn laatste centjes (waar ik nog een maand van rond moet komen) nog uitgeven aan rotjes! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
toen zat je al weken van tevoren met die bestellijsten op schoot om maar uit te zoeken waar de 'astronauten' het goedkoopst waren! Buurjongen meenemen, zodat hij stiekem nog wat extra vuurwerk voor je kon kopen!! Tegen de tijd dat je zelf vuurwerk kon kopen, was er helemaal niks meer aan... |
En bij de goedkoopste ging heel je budget eraan, dus dan had je meer astro's :crazy: |
|
|
| jp |
| alles wat verboden is is spannend |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
oooh hou op. Anders ga ik morgen mijn laatste centjes (waar ik nog een maand van rond moet komen) nog uitgeven aan rotjes! |
Speelt er jeugdsentiment op ? |
|
|
| Tim81 |
| en dan maaktje 1 grote bom, zodat het tenminste een beetje opschoot met afsteken! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
alles wat verboden is is spannend |
Ben gelukkig nooit betrapt, want vuurwerk opruimen voor buro HALT zuigt natuurlijk....:o |
|
|
| jp |
| Unicef is een goed doel |
|
|
|
|