|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by New Wave
Als je in andere fora kijkt (belgie en engeland) dan hebben ze ook zo'n 'onzin' thread. |
Not anymore ;) Due to massive uproar over the post padding threads in various US forums (which ended up being over 1000 pages long and undeletable without crashing the whole TA server), all the random/bull threads in the various local forums were closed. (Or at least that was the idea, Belgium and Sweden seem to be the only forums with a thread of this kind left, and they won't last long either if one of the mods find out.) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hier gaat het dus niet om, om je postgehalte omhoog te krijgen.
Het gaat dus gewoon om de algemene dingen. Dus niet alleen '+1' posts.
Er moet wel enige nuttige iets in zitten. |
Das waar, maar mijn eigen post-count is op zich niet boeiend. Begrijp dat gezeik toch niet, als je éénmaal boven de 500 zit, kan je je custum-title veranderen, dus op zich is het wel begrijpelijk dat men wat meer post om aan dit aantal te komen. Maar of je nou 1000 of 10.000 posts hebt is natuurlijk niet van belang. |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo die Sand Leaper kan aardig nederlands. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Eindelijk was mijn wens uitgekomen dat die verrekte thread pleite was begint dit gezever overnieuw! :rolleyes:
het mooie is dat precies toen ik dit posste=>
"Eieregooie of Blik, pleur deze ontzettend domme ing kut thread nu eindelijk eens dicht want hij hangt me totaal de strot uit en niks geen reply's van "dan lees je het maar lekker niet" want hij blijft ook maar continue bovenaan hangen (op de mian pagina) en het gaat werkelijk nergens over, wat een zever thread! :whip: :mad: :rolleyes:
een goede moderator had hem al 100x dicht gegooid... ik ben ook zeker niet de enige die dit een nutteloze ruk thread vind..."
hij verdwenen is! serieus! :eek:
dus please Eiregooie pleur dit gezever (nogmaals) dicht want hier zit niemand op te wachten... :mad: |
Eens!!
Leuk hoor een thread waarmee je je posts kan ophogen, hoe kinderachtig zeg :rolleyes: |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zo die Sand Leaper kan aardig nederlands. |
Niet echt, maar dat ik duits spreken kan is ein goede hulp :toothless |
|
|
| total woot |
Ik snap heel goed wat ph bedoelt, de vorige thread liep ook wel een beetje de spuigaten uit.
Ben t echter wel met New Wave eens, het is handig/leuk een thread te hebben waar je je verhaal ff kwijt kan zonder een thread aan te maken of om gewoon mooie onzin kunt posten die je met andere ta's wilt delen...
Daar komt nog eens bij dat (en dit hadden de ta's die nu lopen te zeuren over die thread kunnen lezen, als ze de moeite hadden genomen die thread een beetje te volgen) 'gefeliciteerd freezel' echt niet alleen onzin was, er werdt heus ook wel over trance gepraat, alleen niet non-stop (maar in welke thread is dat wel t geval?).
Grtz
Woot |
|
|
| MaGiK54 |
| Trouwens wel een mooie uitdrukking "hoerelopende geiteneuker" die houden we erin :D |
|
|
| Chicane |
Wat kunnen mensen mekkeren over een spamthread zeg..
DAN LEES JE HET TOCH GEWOON NIET :D
zo hoppa.. er is nogsteeds een ignore funktie en maak daar gebruik van.. anders verkas je toch fijn naar clubcharts/partyflock ofzo.. :rolleyes: jammer dat ID&T forum er niet meer is, daar waren ze wel blij met azijnpissers geloof ik :)
En nu ontopic:
+1
:D |
|
|
| total woot |
topic?? is er een topic dan? :conf: :conf:
OK topic nr 1:
Hoe kun je voorkomen dat de bass bij filmpjes van een feest niet zo GRUWELIJK hard is? (plakbandje op de mic?) |
|
|
| Chicane |
| Verder weg bij de boxen staan :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
Ik hou er zeker van om offtopic te ouwehoeren en het hoeft zeker niet altijd over muziek en party's te gaan maar om nu speciaal een thread te gaan maken waar alleen maar lulkoek in verkocht wordt vind ik gewoon dom. Opmerkingen als "goede morgen", "is er nog iemand?", "we moeten meer posts als de duitsers hebben" gaan natuurlijk nergens over.
Verder vind ik het veel interessanter wanneer er wéldegelijk over feesten en muziek gepraat wordt, daarom lees ik graag tranceaddict, omdat ik van de muziek houd... :) |
|
|
|
|