Originally posted by BaRTeZ
is er nog gespreksstof? :o
Ja hoor genoeg...
emre
Magik gaat zo weer ff 82 dubbelposten om de snelheid op te voeren
TranceZoner
Ik heb geen matties swa, je weet toch:crazy: :crazy:
Alleeen kameraden, maar goed ik begrijp de hint,
Lator! veel spamsucces!
jp
We gaan het over sex hebben
MaGiK54
Wat hebben we vandaag zo al gedaan bv
emre
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat hebben we vandaag zo al gedaan bv
Werken en spammen
MaGiK54
quote:
Originally posted by emre
Magik gaat zo weer ff 82 dubbelposten om de snelheid op te voeren
Dat zal wel een record worden, ben op 64 blijven hangen net...
Tim81
mannenbroeders geluk!
Ik denk niet dat ik dit jaar nog een post zal maken, dus bij deze zwaai ik jullie allemaal uit en wens ik jullie een heel goed uiteinde en een nog beter begin!
jp
Ik heb maar elf posts per dag gemiddeld dus spammen? dacht het niet