|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Eindelijk mijn loewe tv en hij roks da soks off :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| Eikels van de Mediamarkt hadden de verkeerde koelkast gebracht, moet ik maandag weer op de levering wachten :whip: |
|
|
| jp |
| Ze hebben een ijskast ipv een koelkast gebracht? :happy2: |
|
|
| robin |
komt een man de vlaggenwinkel binnen vraagt ie 'hebbie voor mij een groene nederlandse vlag?' 'neuh die heb ik alleen in het rood, wit en blauw' 'ohh doe maar een rooie dan'
haha
ha..
haha
:rolleyes: :mad: :confused: |
|
|
| Massive84 |
ik wil ergens partime werken ..combo met school, enige idee waar iemand?
tja appie hein is vet verot volgens mij. |
|
|
| jp |
| Appie is zo slecht nog niet hoor. CAO levensmiddelen is pretty good. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Massive84
ik wil ergens partime werken ..combo met school, enige idee waar iemand?
tja appie hein is vet verot volgens mij. |
Pizza's of chinees rondrijden kan ook leuk verdienen in combinatie met je fooien. Ik heb dat ook nog een jaartje gedaan toen ik nog op school zat, kreeg verrot weinig salaris, 6 gulden per uur, maar samen met de fooien zat ik toch al snel op 15 a 18 gulden per uur. Dit verdient denk beter als bij de Appie. |
|
|
| Blik |
| ga in een kroeg werken als ober of als glazenhaler en werk je zo omhoog in de horeca, verdient goed, leuk werk en je leert veel nieuwe mensen kennen. Ik werk nu 8 maanden in de horeca en ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by Blik
ga in een kroeg werken als ober of als glazenhaler en werk je zo omhoog in de horeca, verdient goed, leuk werk en je leert veel nieuwe mensen kennen. Ik werk nu 8 maanden in de horeca en ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan |
hmm klinkt leuk, probleem is ik woon in Almere, volgens mij is het niet echt een horeca stad of wel? Weet niet woon er al een jaar, maar ben nooit echt gaan verkennen, ben een Weesper :p.
Ik wil me niet echt omhoog werken, ik hoop maar ook echt hoop dat ik binnen 4 jaar mijn Laboratorium opleiding haal en daarna naar een andere land ga of zo, want in Nederland kan je niet rijk worden, tenzij je 80 bent en je hele leven met de postcode loterij hebt mee gedaan :rolleyes: yay voor logica!
Ik moet effe kijken waar ik kan, kijken of ik ergens in zo Gamma zaak kan werken , ooit 6 weken Karwei vakantie werk gedaan(4 jaar geleden of zo) vond ik wel aardig.
Iemand die misschien een site of zo kent waar je partime dingentjes kan vinden ? werk.nl zuigt.
oh jah, ik heb geen brommer certificaat, had er nooit behoefte aan. Nemen die pizza mensen je gewoon zonder certificaat? sommige mensen die ik ken mochten werken zonder. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Massive84
hmm klinkt leuk, probleem is ik woon in Almere, volgens mij is het niet echt een horeca stad of wel? Weet niet woon er al een jaar, maar ben nooit echt gaan verkennen, ben een Weesper :p.
Ik wil me niet echt omhoog werken, ik hoop maar ook echt hoop dat ik binnen 4 jaar mijn Laboratorium opleiding haal en daarna naar een andere land ga of zo, want in Nederland kan je niet rijk worden, tenzij je 80 bent en je hele leven met de postcode loterij hebt mee gedaan :rolleyes: yay voor logica!
|
met omhoog werken bedoel ik in dit geval dat je begint met glazen ophalen (of ober) en na een tijdje achter de bar kan gaan staan |
|
|
|
|