|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by websley
Alsof ik zo achterlijk ben om helemaal naar den Haag de fietsen! Enne, als postcounts niet zo belagrijk zijn, waarom noem je JP dan WEL een van de grootste postwhores? Ik neem aan dat je suggereert dat postcounts er WEL toedoen! |
Websley, maak je niet druk kerel....
Iedereen hier weet dat JP en Magik54 een stelletje zijn en vooral op elkaar reageren. Getuige deze thread en de thread over dat feestje in Berlijn, wat alleen zij en HB lezen :D
En blijkbaar vinden zij de postcount heel stoer, vooral die enge Victor! Dus laat die mensen. Jij weet toch zelf wel wat belangrijk is....? Niet hoeveel posts je hebt, maar hoeveel BIER je kan drinken. Toch? :D :cool: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Websley, maak je niet druk kerel....
Iedereen hier weet dat JP en Magik54 een stelletje zijn en vooral op elkaar reageren. Getuige deze thread en de thread over dat feestje in Berlijn, wat alleen zij en HB lezen :D
En blijkbaar vinden zij de postcount heel stoer, vooral die enge Victor! Dus laat die mensen. Jij weet toch zelf wel wat belangrijk is....? Niet hoeveel posts je hebt, maar hoeveel BIER je kan drinken. Toch? :D :cool: |
Hahaha, ja man echt wel!:D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij weet toch zelf wel wat belangrijk is....? Niet hoeveel posts je hebt, maar hoeveel BIER je kan drinken. Toch? :D :cool: |
Ik dacht hoeveel paar sneakers je in je walk-in closet had staan :conf: |
|
|
| Chicane |
| Goedemorgen deze morgen op deze stralende ochtend op een 30 september 2004 enzo.. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik dacht hoeveel paar sneakers je in je walk-in closet had staan :conf: |
Nee joh, hoe groot je verzameling flippo's is. :D
En euh Websley, hint: als je hier graag serieus genomen wilt worden... this is not helping :) Als er ergens postcounts niet (meer) belangrijk zijn, is het hier wel -- hoewel dat nog niet zo heel lang geleden wel anders was. De gemiddelde NLTA-er is denk ik wat ouder en volwassener (geworden) dan op sommige andere forums (hoewel je dat niet bij iedereen zou zeggen :D). Wat Magik zei: kom eens langs op een feestje (ergens) en maak kennis met wat TA-ers... de grootste zeurkousen hier op het forum zijn soms in het echt de gezelligste mensen. Tot die tijd... relax man...
En goeiemorgen terug. |
|
|
| Fkwebeman |
ook morning.. alleen jammer dat ze hier om 8:00 al begonnen te werken op de gallerij en dat op mijn vrije dag
maar hey! kan ik ook eerder gaan leren ;) |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aangezien er naast Den Haag genoeg andere plekken zijn waar ik en andere TA'ers op feesten komen, isset misschien voor jouw ook wel eens leuk om naar zo'n feest te gaan (wellicht ga je al naar feesten, maar dat weet ik niet) en kom dan naar een TA-meeting, altijd vermakelijk en dan blijkt vaak dat het beeld wat je van iemand op TA hebt, helemaal niet zo hoeft te zijn.
JP haalde ik naarboven omdat je vermeld: "Als iemand hier de laatste tijd veel gepost hebt ben jij het wel. Met je crappie filmpjes." Ik bedoelde met mijn post te zeggen dat JP dit al jaren doet op TA dus dat dit niet van de laatste tijd is. Ik doelde verder niet specifiek op zijn postcounts, het was gewoon een opmerking.
Btw als je helemaal met de fiets naar Den Haag komt dan verklaar ik je als achterlijk ja ;) :D ;) |
Tja, wat moet ik zeggen van Helmond... Het is vaak toch weer op het havenplein rondhangen. Voor de feesten moet je in de dichtsbijzijnde stad Eindhoven zijn (wat ik nog WEL trek met de fiets:D) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
basd, waarom doe je dat nooit als ik erbij ben:wtf: |
Ik weet niet wie er die dag wat in mijn drinken had getyft.
Weet wel dat ik een dag later ondersteboven in een Kliko wakker ben geworden. Leuk feestje wel geloof ik. |
|
|
| basd |
Die move aan het begin van het filmpje wil ik bij deze graag omdopen tot 'de kettingzaag'.
En mensen die zich druk maken over postcounts.. Manmanman. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik weet niet wie er die dag wat in mijn drinken had getyft.
Weet wel dat ik een dag later ondersteboven in een Kliko wakker ben geworden. Leuk feestje wel geloof ik. |
LOL!
Nog een nominatie voor de leukste post van het jaar! ;) :D :D
Oh maar besides, hij danst tenminste wel op de maat, ik ken een groot aantal mensen (noem geen namen ;)) die dat ook nog moeten leren :D :D
| quote: | Originally posted by basd
En mensen die zich druk maken over postcounts.. Manmanman. |
Tsja, d'r zijn d'r hier wel een paar hoor.
Hetzelfde als op mIRC, of je nou wel of niet een @ hebt (en dus 'op') bent.... :rolleyes:
| quote: | Originally posted by M_Peror
Nee joh, hoe groot je verzameling flippo's is. :D
En euh Websley, hint: als je hier graag serieus genomen wilt worden... this is not helping :) Als er ergens postcounts niet (meer) belangrijk zijn, is het hier wel -- hoewel dat nog niet zo heel lang geleden wel anders was. De gemiddelde NLTA-er is denk ik wat ouder en volwassener (geworden) dan op sommige andere forums (hoewel je dat niet bij iedereen zou zeggen :D). Wat Magik zei: kom eens langs op een feestje (ergens) en maak kennis met wat TA-ers... de grootste zeurkousen hier op het forum zijn soms in het echt de gezelligste mensen. Tot die tijd... relax man...
En goeiemorgen terug. |
x2
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik dacht hoeveel paar sneakers je in je walk-in closet had staan :conf: |
Nee hoeveel schaamhaar d'r in je doucheputje ligt! |
|
|
| Phortje |
| gelukkige donderdag! |
|
|
| MaGiK54 |
De enige die op dit forum postcounts belangrijk vind, is Snuggle zelf volgens mij getuige deze vermelding:
Registered: Mar 2001
Location: The Hague - GTA # 73 - 5000 posts reached!!
;) ;) ;) ;) ;) (niet serieus bedoeld dus)
En Bram weet je wat pas eng is, gerimt worden door een mummy dus kijk maar uit op je vakantie :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 |
|
|
|
|