Misschien moet je dan toch nog maar een keer 50x dezelfde post plaatsen...:crazy:
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Effe sjekke Ste heeft 15432
Das 200 meer
100 per uur oftewel 1.67 posts per minuut, moet haalbaar zijn.
jp
Ik wacht op een server error :D
New Wave
Maar je weet maar nooit met die moffen,
TranceZoner
Ok hier is de manier omn snel NYTA in te halen:
Iedereen post n willekeurig woord en dan gaan we kijken wat voor rare zin daar uut komt rollen
Remy D
wij zijn goud
\
Tim81
Maar als je stiekem eerste staat is er ook niks aan!
Het is pas leuk als 'de ander' zich verslagen weet :rolleyes:
We zeggen het gewoon pas in 2005, dan gaan wij als 'grootste forum' het nieuwe jaar in...
Of zijn er nog grotere op TA?
jp
Remy is de man ole ole
New Wave
koffievork. bestaat dat?
jp
boeie
Tim81
quote:
Originally posted by TranceZoner
Ok hier is de manier omn snel NYTA in te halen:
Iedereen post n willekeurig woord en dan gaan we kijken wat voor rare zin daar uut komt rollen
Dat heb ik ook eerder in een ander forum gezien... maar denk niet dat dat in deze thread werkt! Aparte thread voor maken een andere keer denk ik!