|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 232)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Domme claims vallen toch wel door de mand |
En die heb ik er genoeg gezien en die worden zelfs door onoplettende medewerkers betaalt. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
haar op je hoofd heb ik het nu over he :o |
mmmmmmmmmm, yeah right :wtf: |
|
|
| BaRTeZ |
personeelsfeestje nu.
Spam ze :o
'For king and country' |
|
|
| BaRTeZ |
'For king and country' |
ahhh, red alert :D |
|
|
| MaGiK54 |
Tis nu officieel, Max is zwanger:
Prinses Máxima opnieuw zwanger
DEN HAAG - Prinses Máxima is zwanger. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) dinsdag bekendgemaakt. Het tweede kind van prins Willem Alexander en Máxima wordt medio juli verwacht.
In de mededeling van de RVD kondigt prinses Catharina-Amalia de komst van haar toekomstige broertje of zusje aan. De letterlijke tekst luidt:
"Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!"
Amalia werd op 7 december 2003 geboren. Haar eerste verjaardag werd in alle stilte gevierd, omdat op 1 december haar overgrootvader prins Bernhard was overleden. |
|
|
| jp |
| Ik ben blij dat de achterstand ten opzichte van de concurrent omgezet is in een gezonde voorsprong. zesduizend is een mooie barriere. Zeer goed werk verricht door de betrokken landgenoten |
|
|
| MaGiK54 |
personeelsfeestje nu.
Spam ze :o
'For king and country' |
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ben blij dat de achterstand ten opzichte van de concurrent omgezet is in een gezonde voorsprong. zesduizend is een mooie barriere. Zeer goed werk verricht door de betrokken landgenoten |
Ik voel me nu op en top Nederlander :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Djeebie |
| Stiekem voel ik me vrij kansloos, maar goed. Het is vakantie tenslotte :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Stiekem voel ik me vrij kansloos, maar goed. Het is vakantie tenslotte :cool: |
Niet zeuren, ik zit al vanaf 7:00 te spemmen, dus das pas kansloos :toothless |
|
|
| New Wave |
| Ejh mar spammen mag helemala niet! |
|
|