|
France & Europe 2010 (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| DianeDesEtoiles |
bon, 50e tentative de post, ta de merte qui rame, alors oui oui oui, tjrs mega partante pr ce faithless, j'achète mon ticket demain je pense,
les autres ?
Edit :

je sais plus si on en a parlé ici mais le samedi me fait bien envie ! |
|
|
| anne348 |
| Bon, nuit au Best Western bookée pour nous pour le Summerlake ;) |
|
|
| chasis.fan |
| et une autre chambre de resa :p |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by anne348
ON Y VA! Hope to see some French TA's over in Utrecht on the 28th of May. For the real die-hards: ideal combination with for example Emporium Festival the day after. :toothless | [/QUOTE]
Streamlined rolls on – Final call!
In case you haven’t heard the great news or are still in doubt about joining this fantastic party... here is your final call!
Solarize Agency will once again throw a unique trance party in club Poema (Utrecht NL) on Friday 28 May 2010. With an all star dress to impress line-up! Headliner John O’Callaghan will bring a firm and fully energetic trance set, the German/Dutch duo Alex M.O.R.P.H. B2B Woody van Eyden will show why they are the most exciting B2B act on the face of the earth, Cliff Coenraad is going to cook a delicious meal of trance with a hint of techno and Estiva will show you all his talented turntable skills. And master of ceremonies Leon Bolier himself will give his utmost -as ever- to get all hands together and in the air.
Breaking news
The floor is yours, for eight hours long, on Friday 28 May 2010 in club Poema. And Streamlined will be the last ever trance night held at the club before the venue closes in early July. So don’t miss it!
Even more breaking news
This party also celebrates the launch of the brand new Streamlined record label. The first release on this new imprint is already there: Leon Bolier and Sied van Riel together produced ‘Dark Star’ and this massive tune has gone into orbit with a big bang!
Live broadcast
Those who stay at home can also enjoy all sets, thanks to the full coverage on Afterhours.FM. But nothing beats being there at the Poema venue! (Utrecht, the Netherlands, Central Station exit Hoog Catharijne, parking Vredenburg). Tickets (only € 15,-) available at https://solarize-agency.timoco.eu/shop/ - See you at Streamlined III.
Timetable
22:00 – 24:00 Estiva
24:00 – 01:30 Alex MORPH B2B Woody van Eyden
01:30 – 03:00 Leon Bolier
03:00 – 04:30 John O’Callaghan
04:30 – 06:00 Cliff Coenraad
Host: MC Da Silva
:toothless |
|
|
| Defcon_7 |
Sans nous la lumi @ Summelake les festivals en journée le samedi je peux pas !
Par contre assez motivé pour Faithless moi-même :) |
|
|
| DianeDesEtoiles |
| quote: | Originally posted by Defcon_7
Sans nous la lumi @ Summelake les festivals en journée le samedi je peux pas !
Par contre assez motivé pour Faithless moi-même :) |
bon, bah, on est 3, poll euh, je voulais dire, thread ?? Faut engrenner JC et Joris aussi :p |
|
|
| Defcon_7 |
ça y est les premiers festivals de l'automne commencent à être annoncés, et on commence par pas n'importe quoi ...
06.11.2010 : Masters Of Hardcore Belgium Edition @ Ethias Arena, Hasselt (B) :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Là je suis définitivement in ! :D |
|
|
| matviscafcb |
| C'est pas celui que je doit faire ? :clown: |
|
|
| Defcon_7 |
| quote: | Originally posted by matviscafcb
C'est pas celui que je doit faire ? :clown: |
Bein si tu veux que du hardcore oui c'est ça :D ;) ! |
|
|
| anne348 |
| on passe notre tour :toothless |
|
|
| Thib' |
Bon alors MA, suggestions pour le stage Lumino de la Summerlake :
Niveau NL :
Ummet Ozcan : commence a se faire un nom a l'échelle NL, il envoie du bon gros son Techtrance (Trance Nation Octobre 2009) Deja booké à la beach mais bon :D
Misja :o
DJ PRECISION :wtf: :wtf: :wtf:
Gonzesses :
Claudia Cazacu
Sophie Sugar
Autres :
Fred Baker obv :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Un mongol anglais du genre John Askew, Greg Downey, Brian Kearney, Simon Patterson toussa
Kuffdam
Signum
Nitrous Oxyde
Adam Sheridan
Matt Hardwick
Liste non exhaustive hein ;) |
|
|
| matviscafcb |
Je plusunte tout ce broll
Et je vient meme a pieds si il faut |
|
|
|
|