|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by ConFig
wat zit gij ier nu te zeiken over Simons? Die gast speelt altijd degelijke matchen imo. Gistern was ie niet bij de beste, maar ook zeker niet bij de slechtste.. verdedigend is ie nog altijd top hoor. Als ge de hele Belgische ploeg wilt verkloten moet je er vooral de constanten uithalen gelijk Simons :o |
Simons was gisteren echt SLECHT zenne. Genen enkele pass is toegekomen. Dat voor ne winnaar Gouden Schoen... Amaai menne frak. Vergelijkt Simons eens met Kompany gisteren... |
|
|
| Nabistai |
Simons, Vermaelen, Van Buyten en Kompany zijn zowat de beste spelers die we lopen hebben! Met daarachter Stijnen of Proto en we pakken weinig op geen goalen.
Het grote probleem gisteren was volgens mij dat alleen de keeper op zijn positie speelde. Ik heb maar 10 minuten gekeken en ik heb Goor op de rechterkant zien lopen, Van Damme stond links terwijl die bij rsca centraal speelt, Buffel speelde achter de spits wat ook niet zijn spel is, Geeraerts en Hoefkens op rechts. Het lijkt wel een ziekte te zijn om eerst een systeem te kiezen en dan de spelers er proberen in te passen (terwijl men juist een systeem moet ontwikkelen met de spelers die men heeft). Onze Franky heeft daar ook serieus last mee.
Nuja, voor de rest interesseren de Duivels mij al jaren nimeer, alles errond is gewoon zwak. |
|
|
| djcresto |
| pocongoli ftw! Op rechtsback dan toch :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Simons, Vermaelen, Van Buyten en Kompany zijn zowat de beste spelers die we lopen hebben! Met daarachter Stijnen of Proto en we pakken weinig op geen goalen.
Het grote probleem gisteren was volgens mij dat alleen de keeper op zijn positie speelde. Ik heb maar 10 minuten gekeken en ik heb Goor op de rechterkant zien lopen, Van Damme stond links terwijl die bij rsca centraal speelt, Buffel speelde achter de spits wat ook niet zijn spel is, Geeraerts en Hoefkens op rechts. Het lijkt wel een ziekte te zijn om eerst een systeem te kiezen en dan de spelers er proberen in te passen (terwijl men juist een systeem moet ontwikkelen met de spelers die men heeft). Onze Franky heeft daar ook serieus last mee.
Nuja, voor de rest interesseren de Duivels mij al jaren nimeer, alles errond is gewoon zwak. |
+1, het lijkt wel een trend te worden om spelers niet op hun beste positie uit te spelen. Tzou nochtans al een stap in de goeie richting zijn.
Defour moest trouwens ook op dat veld gestaan hebben. Tis de enige creatieve middenvelder die ze hebben (nuja, Kompany heeft ook wel creativiteit, maar das geen aanvallende mid). |
|
|
| lievez |
Als ge tegen landen zoals Kazachstan geen 3 punten kunt pakken. Wa zijde dan van plan om op een EK te gaan doen. Laat staan in de voorrondes nog eens tegen Portugal, Polen en Finland te spelen.
Goodbye 2008 ? :nervous: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by lievez
Als ge tegen landen zoals Kazachstan geen 3 punten kunt pakken. Wa zijde dan van plan om op een EK te gaan doen. Laat staan in de voorrondes nog eens tegen Portugal, Polen en Finland te spelen.
Goodbye 2008 ? :nervous: |
DUHHHHHHHHHHHHHHHHH:o *supportert voor Die Mannschäft*  |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by ConFig
wat zit gij ier nu te zeiken over Simons? Die gast speelt altijd degelijke matchen imo. Gistern was ie niet bij de beste, maar ook zeker niet bij de slechtste.. verdedigend is ie nog altijd top hoor. Als ge de hele Belgische ploeg wilt verkloten moet je er vooral de constanten uithalen gelijk Simons :o |
wees nu eens eerlijk config, wat heeft simons de laatste matchen bijgebracht? niet veel imo.
Ik snap trouwens niet dat een coach 4 centrale verdedigers in de as opstelt !!
van buyten, simons (was verdediger, aanvallen zal er bij die gast nooit ni inzitten), kompany, vermaelen en dan op de koop toe hoefkens rechts !
Dan gaat ge echt wel veel goals maken ze !!!
Was Daerden geblesseerd ofzo ? En waar was vandenbergh? Ne man met ne neus voor goals in dégoutante wedstrijden!
Ach ja, kan blijven bashen en zeuren. Wat haalt het uit? (perhaps een banneke door cygnus-x :D ) |
|
|
| mellow_head |
| Simons is even mongool als Verheyen en Sandy Martens :haha: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Defour moest trouwens ook op dat veld gestaan hebben. Tis de enige creatieve middenvelder die ze hebben (nuja, Kompany heeft ook wel creativiteit, maar das geen aanvallende mid). |
Het zou mij sterk verbaasd hebben moest Defour iets kunnen forceren hebben. Op internationaal vlak heeft dee mij nog ni kunnen overtuigen zenne.
En Kompany is dan mss geen aanvallende middenvelder, hij is momenteel degene die er 't beste voor kan doorgaan. Zegt wel veel natuurlijk. Was echt spijtig dat hij eraf moest want hij was een van de beste gisteren. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
wees nu eens eerlijk config, wat heeft simons de laatste matchen bijgebracht? niet veel imo.
|
Ja.. die heeft indeed ni veel bijgebracht. En ik heb da ni gezegd ook dat ie veel bijgebracht heeft in de laatste wedstrijden. Het probleem is gewoon dat er niemand iets heeft bijgebracht in de laatste wedstrijden. Simons is imo een pure verdediger. En een gast die altijd de bal naar een vrijstaande speler weet te passen is ook nuttig.. (wel bijna altijd lateraal dan.. :( ) ook gaat die nooit ne man proberen dribbelen, maar kvind ook niet dat ge dat als verdediger moet gaan doen.. Simons speelt gewoon et beste als centrale verdediger of als echt defensieve middenvelder.. en niet gelijk hij de laatste matchen heeft moeten spelen.
En waar Daerden was? Dunno.. kvraag het mij ook af :/
en Vandenbergh? ik vind ni dat die ooit al iets heeft bijgebracht.. ze zouden beter andere spelers selecteren.. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by ConFig
der stond veel wind en daarom vloeg sergio zijn truitje int gezicht van den arbiter :D, maar twas niet slecht bedoeld :p |
Als Soley Seyfo zaterdagavond Steven Defhoer z'n been heeft overgetrapt, was het ook omdat er te veel wind stond... :o |
|
|
| Mr_Pedro |
Ik vond dat Vandereycken veel vroeger had moeten ingrijpen. Eigenlijk moest hij zelf nooit met Dembele en Buffel gestart hebben. Buffel is geen echte spits, en Dembele, met alle respect, zo voor de leeuwen gooien, dat kan niet. Het is een goeie speler, maar hij zakte gisteren veel te diep terug. Wie moest er dan scoren? Da's niet direct zijn fout, want de ploeg was in z'n geheel gewoon veel te statisch. Als iemand het verschil had kunnen maken, was het Kevin Vandenbergh, denk ik. Een betere goaltjesdief als hem hebben we niet, die kerel moet altijd spelen. Snap niet dat die op de bank bleef.
Bon, onze start hebben we dus inderdaad weer maar eens gemist. Maar vergeet niet dat het groepen van 8 zijn deze keer, dus dit is nog niet zo rampzalig als 2 jaar terug met de WK-kwalificatieronde. We zullen alleszins wel een stuk sterker voor de dag moeten komen in de komende matchen, en ook punten pakken tegen de toppers, m.n. Servië o.a. |
|
|
|
|