|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| De nieuwe Collina is opgestaan. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| onze rode duivels gaan nog veel bokes mogen eten denk ik zo ... :o |
|
|
| djcresto |
| wat een belachelijke rode kaart van Dembele zeg |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
wat een belachelijke rode kaart van Dembele zeg |
da was terecht.
maar ze trappen beiden na, dus normaalgezien alletwee rood.
Natrappen is natrappen, gewoon rood. |
|
|
| FredNova |
komaan seg... die rode kaart was een klucht
Dembele krijgt studs in zen maag, duidelijk met opzet en reageert natuurlijk en raakt em nauwelijks en dan die zen show...
wat doet dienen amateur van nen arbiter: rood voor Dembele, geel voor den andere en vrije trap VOOR de Belgen... => Nen arbiter bij de liefhebbers fluit beter |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FredNova
komaan seg... die rode kaart was een klucht
Dembele krijgt studs in zen maag, duidelijk met opzet en reageert natuurlijk en raakt em nauwelijks en dan die zen show...
wat doet dienen amateur van nen arbiter: rood voor Dembele, geel voor den andere en vrije trap VOOR de Belgen... => Nen arbiter bij de liefhebbers fluit beter |
dat is volgens mij vrij simpel te verklaren: die scheids stond met zn neus op die situatie maar heeft volgens mij helemaal niet gezien dat die speler van Azerbaijan naar Dembele trapte. Hij oordeelde dat er een fout werd gemaakt op Dembele en dat die speler daarvoor geel verdiende. Daarnaast heeft hij enkel de beweging van Dembele gezien die daarvoor (terecht) rood krijgt.
ik zie anders geen mogelijkheid waarom die andere speler geen rood krijgt, buiten dan dat de scheids die trap gewoonweg iet gezien heeft |
|
|
| Real |
Frank De Bleeckere is door de Uefa aangeduid als scheidsrechter voor de Champions League-klapper tussen Chelsea en Barcelona. :crazy:
Bron |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Frank De Bleeckere is door de Uefa aangeduid als scheidsrechter voor de Champions League-klapper tussen Chelsea en Barcelona. :crazy:
Bron |
De Frank is goed bezig, en chapeau voor zijn lijnrechters.. ze zijn echt enorm goed, ie heeft ENORM veel te danken aan die gasten :) |
|
|
| Progrez |
Nu we tegen nen eersteklasser spelen ga ik me hier eens moeien.
Wie zijn hier de supporters van Lokeren die aanstaande zaterdag een voet durven zetten op de Bosuil? |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Progrez
Nu we tegen nen eersteklasser spelen ga ik me hier eens moeien.
Wie zijn hier de supporters van Lokeren die aanstaande zaterdag een voet durven zetten op de Bosuil? |
geen lokerensupporter,ma kwil wel nog eens afkomen als union komt winnen op de Bosuil dees seizoen:toothless
zondag Brugge-union,whoot |
|
|
| Real |
"Mij maak je niks wijs", zegt Drogba over Cech
di 17/10/06 - In Engeland wordt stevig nagekaart over de zware botsing van Chelsea-doelman Petr Cech. "Hij kan een jaar niet voetballen", zegt zijn vader. Intussen houdt de Belg Yves Ma-Kalambay zich klaar om in te springen.
Reading-speler Stephen Hunt zegt dat hij Petr Cech niet met opzet blesseerde, maar Cechs ploegmaat Didier Drogba ziet het anders: "Mij maak je niks wijs", zegt de spits.
"Hunt deed niks om de botsing met Cech te voorkomen", gaat de Chelsea-speler voort.
Petr Cech
(foto Belga)
"Maar het ergste kwam nadien: terwijl Cech weggedragen werd, stond Hunt te lachen. Vanaf de eerste minuut al probeerde hij ons te intimideren."
"Ik ben niet paranoïde, maar sommigen haten ons. Er zijn spelers die alles zouden doen om van ons te kunnen winnen. Voor hen is de wedstrijd tegen Chelsea hét moment van het seizoen."
Petr Cechs vader, Vaclav, kon het bijna niet geloven toen hij hoorde dat zijn zoon een schedelbreuk opgelopen had: "Ik stond te trillen op mijn benen."
"Ik besefte eerst niet hoe erg zijn blessure wel was. Toen ik de diagnose hoorde, kon ik mijn oren niet geloven", zegt Vaclav Cech. De man vreest dat zijn zoon een jaar niet zal kunnen spelen.
Intussen houdt de Belgische keeper Yves Ma-Kalambay zich klaar. "The boss (José Mourinho) heeft gezegd dat hij tussen mij en Hilario kiest. Mijn voordeel is dat ik alle reservematchen speelde, en Hilario niet", zegt de doelman in Het Nieuwsblad.
Bron: Sporza.be
Een Belg in de basis bij Chelsea? :eyes: :eyes:
edit: Ik denk dat ze bedoelen dat hij op de BANK mag starten. :rolleyes: Er loopt daar nog een zeker Cudicini rond, die waarschijnlijk de overige matchen zal keepen.
edit2: Oh, Cudicini raakte ook geblesseerd, in de blessuretijd. :D Stomme onvolledige verslaggeving. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Een Belg in de basis bij Chelsea? :eyes: :eyes: |
Ik had nooit gedacht dat Ma-Kalambay ooit kans zou maken om in het eerste elftal van Chelsea te starten. Eerder dat hij nog een tijdje bij Chelsea zou blijven om dan lager te gaan, naar een andere Engelse ploeg of door terug te keren naar België.
Maar het kan vlug gaan in het voetbal. De éé zijn ongeluk is dus echt wel de ander zijn geluk. Als hij nu mag starten en een goei match speelt, wie weet welke toekomst hem dan nog wacht ... |
|
|
|
|