return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 129)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
ik dacht eerst aan een 0-2 verlies, maar aangezien ik goed uit bed ben opgestaan ga ik het op 1-1 houden. Dat gaat terug voor de nodige euforie zorgen. Woensdag zal iedereen dan terug met de voeten op de grond terecht komen wanneer de Duivels in Finland met 3-0 op hunne bek gaan :p
Gladius
quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik zal niet tegen België supporteren ofzo, maar of ze nu 0-5 op hun doos krijgen of 1-0 winnen, het maakt mij nog maar weinig uit.

ja da ken ik; tot ze vanavond goed spelen. bende successuporters, ik zou bijna hopen dat ze winnen vanavond om ulle bakkes dan eens te zien en dan nog 'ns te zegge dat het u nix kan schelen...
ge moet blind zijn om niet te zien dat er in die ploeg heel wat talent zit, veel meer dan de vorige jaren. 1 goede prestatie kan ze op weg zetten.
Shadowkid
quote:
Originally posted by Gladius
ja da ken ik; tot ze vanavond goed spelen. bende successuporters, ik zou bijna hopen dat ze winnen vanavond om ulle bakkes dan eens te zien en dan nog 'ns te zegge dat het u nix kan schelen...
ge moet blind zijn om niet te zien dat er in die ploeg heel wat talent zit, veel meer dan de vorige jaren. 1 goede prestatie kan ze op weg zetten.


Dat moogt gij gerust doen want ik zal iig ni naar de match kijken.

Met dat talent bedoelt ge waarsch dezelfde spelers als ik met "18-19-jarige talenten", nl. Defour, Kompany, Dembele, Martens (is nu wel al iets ouder), Mirallas, Pocognoli en iets verder in de toekomst mss nog Hazard.Die jongens geef ik nog meer dan genoeg krediet. Als die nog wat groeien, vrijblijven van blessures en dergelijke en dan met een degelijk coach, zal ik terug kijken. Maar naar een Goor, Vanderheyden, Van Buyten (bij de nationale ploeg toch), Daerden, Mpenza, Hoefkens, Clement,... Sorry maar zonder de eerder genoemde, recent opgestane talenten is dit net een van de zwakste lichtingen imo en dan nog onder een schijttrainer.

Vroeger was het ook geen superploeg, maar naar een ploeg met namen als een Degryse, Nilis, Oliveira, Albert, Grun,... keek ik tenminste met plezier. Met die ploeg leefde ik nog mee, met die van de laatste 3-4 jaar helemaal niet meer.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Shadowkid
Vroeger was het ook geen superploeg, maar naar een ploeg met namen als een Degryse, Nilis, Oliveira, Albert, Grun,... keek ik tenminste met plezier. Met die ploeg leefde ik nog mee, met die van de laatste 3-4 jaar helemaal niet meer.


+1, maar die ploeg haalde dan ook wel weer betere resultaten.

Het is vooral bergaf gegaan na het opstappen van Waseige. De Duivels zijn sindsdien in een neerwaartse spiraal geraakt en ze zuigen alles en iedereen erin mee, ook de supporters. Ze slagen der ook maar niet meer in om eruit te geraken. Het ene slechte resultaat volgt het andere op, de ene slechte campagne na de andere. Als je al zelfs niet meer kan winnen van een ploeg als Kazachstan is het al erg natuurlijk.
Gladius
Vermoedelijke opstelling:
België: Stijnen, Hoefkens, Clement, Simons, Vermaelen, Mudingayi, Fellaini, Defour, Martens, Sterchele, E.Mpenza

da's geen ploeg met talent in ofwa? ervaring brengen Hoefkens, Simons & Mpenza (mja wat Clement daar nog in doet is mij ook een raadsel), de rest is allemaal zo jong als iet (en dus nog veel groei mogelijk).
ge zit naar het merendeel van uw toekomstploeg te kijken. of denkt ge dat er plots op 1nen dag een superploeg staat? ne mix van jong & oud (ervaring) is nodig.
Het is natuurlijk makkelijker om in dat negatieve te blijven dobberen, de huidige ploeg weg te lachen, levende met de logica dat 'het over een paar jaar wel zal beteren', ipv elke keer de hoop te koesteren dat er een soort wederopstanding komt.
The_G0dfather
mijn voorspelling: 4 kopbal goln van clement :crazy:
FCB_Fanatic
Die ploeg bevat talent, maar is naar mijn mening niet de beste die VDE kan opstellen. Maar dat is natuurlijk maar mijn persoonlijke mening
djcresto
De beloftenlichting ziet er alleszins super uit. Velen van die leeftijd hebben nu al een basisplaats bij Belgische of Nederlandse topclubs en een stek bij de grote jongens.

Bij de nationale ploeg mankeert ook een rechtsbak van Sparta. Naar tschijnt was die genomineerd bij de beste verdedigers van Nederland. Enja Hoefkens als rechtsback stelt toch niet zoveel voor imo.

De nationale ploeg heeft natuurlijk ook al veel blessures gekend. En de andere landen worden als maar beter.
Shadowkid
Er staan idd 4 talenten op dat middenveld, maar wel 2x 2 die op dezelfde positie spelen. Noch backs, noch flanken tegen Quaresma en Nani?. Mpenza en Sterchele lijken mij niet complementair. VDE heeft al ergere opstellingen op het veld gezet en grotere knoeiers geselecteerd, maar ook hier wordt ik niet warm van. Ik pas nog altijd omwille van eerder genoemde redenen.
Real
Nondedekke.

djcresto
tja Portugal is sterk he, daar kunnen we nie buiten. En Hoefkens krijgt daar nen serieuzen elleboog. Hoewel Nani al eens op dezelfde manier mocht uithalen kort ervoor.
Real
Wat een actie van Defour. :crazy:

1-1 yeah.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement