return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 122)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Real


haha , sweet , die kon ik tijdens het vorige seizoen wel gebruiken na de uitzonderlijke gewonnen matchen van Club :p

jammer dat RC Genk het thuis laat liggen tegen Charleroi..
Club verloren van Standard :p goed zo , daardoor speelt Club volgend seizoen dus zeker Europees, hoe raar het ook mag klinken :p
Aangezien Standard door de winst zeker is van Europees doet de bekerfinale er niet meer toe. Standard speelt al Europees dus gaat de het ander ticket voor de Europese matchen naar Club :p lekker gedopt :p

edit: dit blijkt dan toch niet waar te zijn: lang leve de euforische zatte kloten
Mystikal2006
als genk supporter denk k da k onlangs al men teleurstelling anderlecht proficiat mag wensen...
al bij al vind ik da voor mij persoonlijk krc mentaal kampioen is...
t heeft gewoon ni mogen zijn! ma toch respect vr de ploeg en vooral vr de suporters... we zijn mss ni kampioen ma we hebben wel degelijk de beste suporterskern van belgie! volgend jaar beter!

@FCB Fanatic: vind het spijtig vr jullie van dees seizoen, vergelijkbaar met vorig seizoen van genk... snap hoe jij je nu voelt... in ieder geval hoop ik voor u en heel brugge da je gvd die beker pakt! doe ons da plezier!!!
FenixStyle
quote:
Originally posted by Mystikal2006
als genk supporter denk k da k onlangs al men teleurstelling anderlecht proficiat mag wensen...
al bij al vind ik da voor mij persoonlijk krc mentaal kampioen is...
t heeft gewoon ni mogen zijn! ma toch respect vr de ploeg en vooral vr de suporters... we zijn mss ni kampioen ma we hebben wel degelijk de beste suporterskern van belgie! volgend jaar beter!

@FCB Fanatic: vind het spijtig vr jullie van dees seizoen, vergelijkbaar met vorig seizoen van genk... snap hoe jij je nu voelt... in ieder geval hoop ik voor u en heel brugge da je gvd die beker pakt! doe ons da plezier!!!


Kan me hier perfect bij aansluiten... We moeten zowiezo toegeven dat Anderlecht de beste spelers heeft, en ook het voetbal was meer dan behoorlijk. Maar hoe dan ook speelden wij een schitterend seizoen, met dit puntenaantal zouden we andere jaren al lang de titel op zak gehad hebben. Genk heeft mss niet het beste technische voetbal in huis, maar we zorgden zowiezo voor het mooiste voetbal om te zien.

Enja wij als supporters, wij verdienen zowiezo de titel.. Wat wij dit seizoen qua sfeer hebben laten zien, en dan heb ik het vooral over de uitmatchen, dat doet niemand ons na... Neen, zelfs Standard kon dit jaar onze sfeer niet evenaren op verplaatsing..
Thuis was de sfeer mss niet zoooo schitterend, maar wat we wel hadden was hét gevoel... Een gevoel dat ze in Anderlecht niet kennen, een gevoel dat mij en wsl nog vele andere supporters tijdens de match tranen bezorgden toen ondanks alles heel het stadion voluit MERCI RACING bleef scanderen... Het gevoel dat de spelers met tranen in de ogen ons deed komen groeten... Het gevoel dat alleen wij kennen... Het Genk-gevoel... It's a honour to be a Genkie!!!!! *pinkt de zoveelste traan van deze avond weg*
Mystikal2006
1) mooi voetbal
2) dikke sfeer
3) indrukwekkend
massiveK
Een heel mooie seizoen van Genk. Jammer voor hen was het niet zo goed die laatste weken en he tegenovergestelde geldt voor anderlecht die met 8-1 5-0 en 6-0 die laatste wedstrijden heeft gewonnen.

Ik hoop dat Chatelle wel fris voor de volgende seizoen en de CL zal komen.

Ook Standard heeft gisteren een sterke match tegen Brugge gespeeld (Jovanovic, Witsel, Defour en Conceicao zijn heel sterk)
Pumaz
quote:
Originally posted by Shadowkid
Maar niet enkel die 2 zijn belangrijk, ook Tchité, Biglia en Pareja. Die zijn toch alledrie sleutelspelers geweest dit seizoen.

Daniel Zitka zelfs nog meer :o

Frutos zou inderdaad bijtekenen, en die staat al onder contract tot 2010, dat belooft :D

Ik hoop dat ze Hassan ook kunnen houden, als hij blijft krijgt hij de volgende gouden schoen, let maar op :p

En dan ja, die penalty van Biglia... Heel het stadion dat hem op de stip roept, prachtig toch? :)
djcresto
quote:
Originally posted by Shadowkid
Ja, in principe is dat zo. Maar in tegenstelling tot Frutos en Hassan zijn die nog een pak jonger en zullen zich dus mss makkelijker laten verleiden (en ook aandachtiger gevolgd worden). Het is wel een voordeel dat Frutos bv heel erg goed bevriend is met Biglia.


Grote verschil bij Anderlecht is de verdediging die pal stond na de winterstop. Wasilewski is een goeie aanwinst, Pareja, Juhasz, Deschacht en zelfs Van Damme speelden goed.

Hopelijk kan Hassan ook blijven. Hij was toch de motor van Anderlecht in de laatste wedstrijden. Als Frutos dan eens een blessurevrij blijft, Biglia nog kan doorgroeien dan kan dit wel vuurwerk opleveren. Vul deze mannen nog aan met Boussouffa, Tchité en Mbokani (:p) en misschien valt er wel iets te rapen in de CL. En hopelijk kan Goor geen basisplek meer afdwingen.
Gladius
quote:
Originally posted by Mystikal2006
we zijn mss ni kampioen ma we hebben wel degelijk de beste suporterskern van belgie!

'één van de beste' lijkt me hier een gepaste nuance.
verdiende kampioen in Anderlecht, de laatste 3 matchen rolden ze pletwalsgewijs over hun tegenstanders. impressive! nu hopen dat die allemaal blijven voor nog 'ns een goeie CL-reeks neer te zetten
djcresto
bron sporza.be:

Hassan: "Ik blijf bij Anderlecht"

zo 13/05/07 - Ahmed Hassan zou dan toch in het Astridpark blijven. Dat verklaarde de Egyptische spelmaker zelf na de wedstrijd tegen Brussels.
Na de kampioenswedstrijd sprak Ahmed Hassan verlossende woorden. "Ik blijf bij Anderlecht", noteerde Het Nieuwsblad uit de mond van de Egyptenaar.
(Belga)
De smaakmaker van Anderlecht zou zijn beslissing pas op de slotdag bekend maken, maar de titel maakte veel emoties bij hem los.

"Ik voel een enorm sentiment voor deze club en haar supporters. Ik kan je verklappen dat ik blijf."

"Ik blijf in de eerste plaats voor de fans. In de tweede plaats voor manager Herman Van Holsbeeck. Hij ving me hier op als een zoon."

Hassan (32) ligt nog onder contract tot volgend seizoen.
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
Mbokani (:p)

Hij mist er wel veel ook he, gisteren weer :rolleyes:
quote:
hopelijk kan Goor geen basisplek meer afdwingen

Here here :o
Ze spreken van versterking op 2 à 3 plaatsen, hopelijk hoort de linkerflank daarbij :toothless

djcresto
quote:
Originally posted by Pumaz
Hij mist er wel veel ook he, gisteren weer :rolleyes:

Here here :o
Ze spreken van versterking op 2 à 3 plaatsen, hopelijk hoort de linkerflank daarbij :toothless


Voor de linkerflank hebben ze al nen Braziliaan. Boussoufa is ook op zijn best als hij van op links mag aanrukken.
Pumaz
Ah het is dus zeker van die gast? Goed :)

Zat de hele week in 't buitenland :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement