|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
trouwens, de enige reden waarom Club zoveel kansen weggaf gisteren was omdat Besiktas optimaal gebruik maakte van de verdedigende zwakte van Gvozdenovic (die eigenlijk middenvelder is). De 5-tal kansen die de Turken in de eerste helft kregen waren zo goed als allemaal te wijten aan dekkingsfouten van Gvozdenovic. Op dat vlak hadden de Turken duidelijk goed scoutingswerk verricht.
Ik hoop er dus op dat Klukowski vlug terug is uit blesure want verdedigend is die toch stukken sterker als Gvozdenovic, aanvallend vind ik em minder. Als Klukowski dan terug is heeft Brugge ook terug wat meer keuze voor de links-half, want Daerden brengt daar op dit moment niet veel bij. Dan denk ik dat Gvozdenovic op die positie nog wel van waarde kan zijn |
|
|
| mellow_head |
| GVDenovic!!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
balaban had die kopbal er gewoon moeten inknikken toen het nog 1-0 stond. |
.
Pech voor Brugge, want Runje had imo ook rood moeten krijgen. En dan speel je 70 minuten tegen 10 man en begin je al met een voorsprong. Dan hadden ze zeker gewonnen en uiteindelijk gekwalificeerd geweest. Maar ja, met "als" koop je niets :)
Zulte door het verlies van Austria wel geplaatst voor de volgende ronde, en als ze het goed aanpakken volgende keer kunnen ze Ajax uit het toernooi sjotten :stongue: |
|
|
| MikeVee |
| bEVEREN _ aNDERLECHT 1-1 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bunz
Goal van het seizoen tot nu toe:
Robin van Persie |
'k Heb die goal al de hele tijd overrated gevonden. ;) |
|
|
| Eagle` |
| Raar dat nilis niet hoger staat zwaar onderschatte speler. Fenomenale traptechniek met beide voeten, dat hakje is 2 keer niks, heb hier compilatie staan waar goals op staan die 100 keer mooier zijn |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Raar dat nilis niet hoger staat zwaar onderschatte speler. Fenomenale traptechniek met beide voeten, dat hakje is 2 keer niks, heb hier compilatie staan waar goals op staan die 100 keer mooier zijn |
wil ik wel ns zien, puur uit nostalgie :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
wil ik wel ns zien, puur uit nostalgie :D |
Link op de vorige pagina nog niet gecheckt dan? Zitten pareltjes tss. Haast geen enkele speler kan een bal op de slof nemen zoals hij dat kon.
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
[[ LINK REMOVED ]]
|
toch jammer hoe hij zn carriere heeft moeten eindigen :( |
|
|
|
|