return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 98)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by Eagle`
flaterke van de robeir, ting segonne bezig pekkes

ROFL :haha:

leuk, al die verassingen. zolang milan maar door is ist goe! =)
FCB_Fanatic
ik heb het toch meer voor Manchester :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Shadowkid
Pff, wat een kut-speeldag eigelijk in de CL. Real, Barcelona, Lyon en Arsenal eruit..

Jaja, en niemand mij geloven toen ik zei dat PSV Arsenal eruit ging kegelen :p
Oké, Arsenal was heer en meester, maar als ge dan toch nog geen bal in de netten kunt krijgen, dan verdien je die kwartfinaleplaats niet vind ik. :)

En Alex is een held! :crazy: Wat een berematch (op 1 foutje na :p ), en die détente, impressive :eyes:
Gladius
idd, niet normaal hoe hoog die springt! Op zich wel spijtig dat Arsenal eruit ligt =<, maar idd, ze zijn niet top opt moment.
FenixStyle
Straks dé topper, Genk-Anderlecht :crazy:
Mijn prono: 2-0

Bon, ik ga eens stilaan richting Genk vertrekken.. Op naar de grote stap richting derde titel... :cool:
Real
0-1 :wtf:
Jasperovitsj
3-2

Saaie eerste helft, en dan niks dan spektakel in de tweede :crazy:
FCB_Fanatic
Genk - Anderlecht: 1-1

en uiteindelijk viel de eerste helft nog mee in vergelijking met die tweede :nervous:
FenixStyle
1-1... Bon, een overwinning was natuurlijk schitterend geweest.. Maar we mogen zeker niet klagen, we blijven twee punten voorsprong hebben op Anderlecht en hebben dus alles nog in eigen handen.. :)
Shadowkid
Mja Genk-Anderlecht, ik had een overwinning van Anderlecht niet gestolen gevonden, maar ja. Hassan in iets mindere doen dan vorige week, middenveld van Anderlecht zakte weg in de 2e helft. Maar toch paar leuke dingen gezien, pak beter toch dan de gemiddelde wedstrijd van Anderlecht dit seizoen.

Bij het "ongelukje" van Matoukou heb ik toch mijn twijfels. Het leek mij gewoon niet alsof hij moeite deed om Frutos te ontwijken.

Config
quote:
Originally posted by Shadowkid
Bij het "ongelukje" van Matoukou heb ik toch mijn twijfels. Het leek mij gewoon niet alsof hij moeite deed om Frutos te ontwijken.


ik vond dat toch een mooi moment :D als er 1 iemand niet de moeite heeft gedaan om de andere man te ontwijken was het Hassan toch wel. Effe vol op de enkels springen - want het was echt springen wat hij deed - dat verdient een donkerrode kaart; om het in het kader van de match te houden, een bloedrode.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Shadowkid
ik had een overwinning van Anderlecht niet gestolen gevonden


+1

genk leek mij nooit in zn spel te komen en in de eerste helft was het initiatief vooral aan anderlecht en Genk probeerde er toen vooral op de couter uit te komen. Tweede helft was het dan eerder omgekeerd, maar ik denk dat het ook wel was omdat anderlecht een beetje achteruit kroop door die voorsprong. Het viel dan ook op dat anderlecht na de 1-1 terug sterker voor de dag kwam ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement