|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
Gui Polspoel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
.
Jongens toch, van de 10 dingen dat die zegt, zijn er 11 verkeerd of gewoonweg dom.
Anyway, Portugal is overduidelijk de betere ploeg, ze combineren erg goed, maar ze hebben nog niet veel kansen kunnen creëren. Gelukkig heeft C. Ronaldo een offday, want die speelt vandaag duidelijk onder zijn niveau. Hij had er al minstens 2 kunnen binnenprikken. België speelt redelijk, maar het samenspel is weer erg triest. Als ze 3 deftige passen na elkaar kunnen geven, is het al veel. Offensief komen ze er gewoon niet uit. Defensief zit het al bij al nog behoorlijk in elkaar.
Hopelijk hetzelfde scenario in de 2e helft, en dan één mooi kansje voor de Duivels. :wtf:
Hoefkens is een groot dom kalf trouwens. Wat een DOMME tackle deed die daar. :rolleyes:
En dat geel voor De Man was natuurlijk ook niet al te slim... |
|
|
| Config |
man man.. 4-0..
ik vind die cijfers toch dik overdreven.. ZO erg lag België er ook niet onder.. na de eerste helft had ik gehoopt op een gelijkspel maar dan krijgt België in 3 minuten 2 goals binnen.. Sterchele valt in en mist daar een DOT van een kans.. volgens mij heeft ie in heel zijn leven nog nooit zoon simpele bal gemist.. Heel erg jammer, want hij had met zijn eerste baltoets voor de Rode Duivels al direct een doelpunt kunnen scoren.. Dan die 3-0 met buitenkant voet van die Portugese egotripper en twas direct gedaan met de leute.. jonges jonges.. België komt er weer slecht vanaf.. die 4-0 vond ik toch maar ferm overdreven.. 2-0 had een betere uitslag geweest..
Lichtpunt vandaag Mudingayi die duidelijk een certitude moet worden in dit elftal.. en wtf Van Buyten, bij Bayern spelen en nog op zoon belachelijke manier ballen inleveren, dat kan nu toch ook niet echt... De Man was ook platte kak, maar dat zijn we al gewend ondertussen..
Stijnen ging trouwens bij die 2de goal ook niet helemaal vrijuit.. al komt die bal wel redelijk onverwacht toch rechtstreeks op goal en moet een keeper bij zo'n situatie de eerste paal dekken, hij kon hem toch misschien gepakt hebben.. Erna heeft hij wel sterk gespeeld, maar dat zijn allemaal vijgen na Pasen, en het is nog niet eens Pasen geweest, ocharme.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
4-0 ... en dan nog te denken dat ik na de eerste helft nog lichtjes positief was. Ze hadden toen ook wel al kunnen achter staan, maar al bij al gezien hebben ze toch niet enorm veel weggegeven.
Een groot contrast met de tweede helft toen de verdediging meer en meer op een zeef begon te lijken. Van Buyten die bij de eerste goal een enorm onzorgfuldige pas geeft. Bij de tweede en derde goal kan Quaresma die bal veeeeeeel te makkelijk geven, en mogelijk dat Stijnen ook niet echt ideaal geplaatst staat (ik zou de beelden nog ns moeten terugzien om het beter in te kunnen schatten). En bij de 4-0 is de verdediging uiteindelijk ook nergens ... mss dat Stijnen die bal ook nog had kunnen/moeten hebben.
België kan gewoon niet meer mee op dit niveau |
|
|
| Jasperovitsj |
Achja, die kans van Sterchele had Chatelle gewoon zelf in doel moeten schuiven.
Voor de rest eindelijk dieje Clement eens afvoeren. Wat een domme fouten, slechte dekking, halfzachte interventies en crappy passen. En akkoord over Mudingayi, beresterke match gespeeld! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Achja, die kans van Sterchele had Chatelle gewoon zelf in doel moeten schuiven.
Voor de rest eindelijk dieje Clement eens afvoeren. Wat een domme fouten, slechte dekking, halfzachte interventies en crappy passen. En akkoord over Mudingayi, beresterke match gespeeld! |
Idd, Chatelle had die kans gewoon zelf moeten afmaken. Hij beslist toch te passen, en dan vind ik toch dat de best scorende Belgische spits de kwaliteiten mag hebben om zo'n kans ook af te maken.
Wat Clement betreft vond ik het nog redelijk meevallen eigenlijk, en dat zeg ik niet omdat hij van Club is ... Hij heeft het, zover ik het kan inschatten, niet slechter gedaan dan Van Buyten. Ik had vooral gedacht dat het deze verdediging aan snelheid zou ontbreken, en dat is toch niet echt gebleken als je de goals terugziet. |
|
|
| Eagle` |
die tweede goal van ronaldo is eigelijk ook geweldig onnozel, Vanderheyden durft ni uitstappen ze staan er allemaal naar te gape...
Natuurlijk krijgt van buyten het in zijnen bol daar moeten we gaan helpen, centraal den boel uit positie...
Ronnie een balleke opzij en jeeeeupla :thepirate |
|
|
| djcresto |
Tis eigenlijk wel grappig dat iedereen positief blijft na een eerste helft waar de Belgen amper 30% balbezit hebben. Mudigayi was veruit de beste Belg. Heeft bewezen wie de beste verdedigende middenvelder van het land is.
Trouwens die veldbezetting van Vandereycken trok weer op niks. Martens, Defour, Mudingayi, Fellaini en Deman zijn allen centrale middenvelders.
Chatelle wordt dan ingebracht en op links geplaatst. Chatelle heeft wel bewezen iets te kunnen bijbrengen.
Verder is het toch hopen op een snelle terugkeer van Kompany want achteraan kunnen ze nie voetballen bij de Belgen. Een deftige pas zit er nie in.
En trouwens, die goal van Querasma, wat een pareltje! Soms echt wel genieten van die Portugezen. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
Tis eigenlijk wel grappig dat iedereen positief blijft na een eerste helft waar de Belgen amper 30% balbezit hebben.
|
Precies of ge had verwacht dat België in Portugal de bal zou gaan opeisen :)
| quote: | | Originally posted by djcresto Mudigayi was veruit de beste Belg. Heeft bewezen wie de beste verdedigende middenvelder van het land is. |
Simons. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
Jongens toch, van de 10 dingen dat die zegt, zijn er 11 verkeerd of gewoonweg dom. |
Voortaan moet Mia Doornaert het voetbalcommentaar verzorgen! Met zo'n dame kan niets verkeerd lopen, haarfijne analyses in alle domeinen die ze bestudeert!
Die goal van Quaresma was idd :eyes: trouwens. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
Verder is het toch hopen op een snelle terugkeer van Kompany want achteraan kunnen ze nie voetballen bij de Belgen. Een deftige pas zit er nie in. |
yep, daar lag het vooral aan gisteren; slecht uitverdedigen.
Mudingayi = nieuwe Makelele |
|
|
| Jasperovitsj |
| Clement achterin is ook veel te traag. Een snelle centrale verdediger die wat deftig kan uitverdedigen is al een eerste stap. Dan nog betere flanken en genaturaliseerde spitsen, en we kunnen misschien eindelijk iets doen in Europa... |
|
|
|
|