return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 132)
View this Thread in Original format
lievez
pfff bende proesjers
DJ Sid
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het zou ultiem zijn moest die uil per ongeluk de bal in doel deviëren :D


haha , das al zeer extreem :D

can't wait :p
lievez
:whip: :whip:

Kstond erbij en ik keek ernaar...
FCB_Fanatic
ik heb net gezien voor welke fouten Fellaini rood kreeg, ik had eigenlijk verwacht dat er toch zeker een elleboog ging bij zijn :p
The_G0dfather
oeveel ist, en tegen wie
MikeVee
Ik was al vergeten dat de duiveltjes weer speelden :D
Maar met die 2-0 nederlaag tegen Finland zeker niets gemist.

Enfin, 6de in de stand na Armenië :stongue: die een match minder gespeeld hebben :toothless
En amper 2 punten meer dan de laatste, ik zie ze nog laatste eindigen.
FCB_Fanatic
Finland - België 2-0 Zelf had ik met 3-0 wel nog erger verwacht :p

heb wel niet veel van de match gevolgd, maar tzal wel gene vette geweest zijn. Ondertussen is het al het 5de verlies op rij.
Gladius
*sigh*
2-0 roemloos tenonder tegen Finland. :whip:
juist als ge denkt, ze beginne een beetje te voetballe, krijgde dit.

hoogtepunt van de match (enkel 1ste helft gezien) was uiteraard den uil.
The_G0dfather
woehaa,

maar 't vertrouwen in de bondscoach blijft, natuurlijk

zoek eens één coach die na 5 nederlagen op rij mocht blijven :wtf:

FredNova
Ik word er ziek van... :whip:
djcresto
quote:
Originally posted by The_G0dfather
zoek eens één coach die na 5 nederlagen op rij mocht blijven :wtf:


De bond heeft geen geld, Vandereycken en Demol ongetwijfeld een mooie ontslagpremie...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement