|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
| pfff bende proesjers |
|
|
| DJ Sid |
 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het zou ultiem zijn moest die uil per ongeluk de bal in doel deviëren :D |
haha , das al zeer extreem :D
can't wait :p |
|
|
| lievez |
:whip: :whip:
Kstond erbij en ik keek ernaar... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik heb net gezien voor welke fouten Fellaini rood kreeg, ik had eigenlijk verwacht dat er toch zeker een elleboog ging bij zijn :p |
|
|
| The_G0dfather |
| oeveel ist, en tegen wie |
|
|
| MikeVee |
Ik was al vergeten dat de duiveltjes weer speelden :D
Maar met die 2-0 nederlaag tegen Finland zeker niets gemist.
Enfin, 6de in de stand na Armenië :stongue: die een match minder gespeeld hebben :toothless
En amper 2 punten meer dan de laatste, ik zie ze nog laatste eindigen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Finland - België 2-0 Zelf had ik met 3-0 wel nog erger verwacht :p
heb wel niet veel van de match gevolgd, maar tzal wel gene vette geweest zijn. Ondertussen is het al het 5de verlies op rij. |
|
|
| Gladius |
*sigh*
2-0 roemloos tenonder tegen Finland. :whip:
juist als ge denkt, ze beginne een beetje te voetballe, krijgde dit.
hoogtepunt van de match (enkel 1ste helft gezien) was uiteraard den uil. |
|
|
| The_G0dfather |
woehaa,
maar 't vertrouwen in de bondscoach blijft, natuurlijk
zoek eens één coach die na 5 nederlagen op rij mocht blijven :wtf: |
|
|
| FredNova |
| Ik word er ziek van... :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
zoek eens één coach die na 5 nederlagen op rij mocht blijven :wtf: |
De bond heeft geen geld, Vandereycken en Demol ongetwijfeld een mooie ontslagpremie... |
|
|
|
|