|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 102)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Bah bah wat een k*tmatch... Zowel bij spelers als supporters totaal geen mentaliteit gisteren.. En neen we mogen niet blij zijn dat Anderlecht punten liet liggen (wat ik ook verwacht had), we hadden gewoonweg uit moeten lopen tot vier punten...
Het is te hopen dat er volgende match terug het genk van de voorbije maanden op het veld staat. Want als we op deze manier de eerste plaats zouden verliezen, ga ik echt wel teleurgesteld zijn... |
|
|
| Config |
Bergen mag je ook niet onderschatten hoor, technisch zeer vaardig, en thuis een meer dan waardig opponent. Club ging er ook al voor de bijl, en ook andere topploegen hebben het daar erg lastig gehad.
maar toch, 5-0. En dat dan nog als competitieleider zijnde, redelijk belachelijk, weeral.
Anyway, Anderlecht was ook niet zoveel beter, daar denken ze precies nog altijd dat ze onoverwinnelijk zijn. Als je een Zulte-Waregem dat al een heel seizoen ferm sputtert op geen enkel moment in verlegenheid kan brengen verdien je niet om te winnen ook. En één van deze ploegen moet dan kampioen worden.. ocharme :o
Club haalde gisteren dan toch nog maar eens een makkelijke zege thuis. Brussels was gewoon geen partij voor Club, dat imo op geen enkel moment in de match het gaspedaal moest indrukken om voor de goal van Brussels te raken (nogal logisch, met 11 Brusselse verdedigers). Balaban speelde volgens mij toch een sterke match gisteren, met uitzondering van die 2 penalty's :/. Constant aanwezig en de ruimte creeeren voor spitsbroeder Salou (veel inzet maar gewoon niet in vorm), en zelfs een paar potentiele assists gegeven.. Zolang Club Brugge niet super draait moeten ze Balaban daar gewoon houden. En vooral Elrio een vet contract geven; zoals die speelt tegenwoordig :eyes:, een ware streling voor het oog :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Bob Peeters is de held van het weekend! :D
Zes maanden niet gevoetbald hebben, eindelijk nog eens mogen invallen en nog geen minuut later al scoren! :crazy: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bob Peeters is de held van het weekend! :D
Zes maanden niet gevoetbald hebben, eindelijk nog eens mogen invallen en nog geen minuut later al scoren! :crazy: |
Al hadden we natuurlijk wel de voorsprong mogen vasthouden :(
Langs de andere kant, de eindronde halen is nog steeds mogelijk! |
|
|
| Gladius |
kan iemand me eens zeggen hoe dat zit met den eindronde.
Is het zo dat de laatste degradeert, en de voorlaatste tegen de 3 periodekampioenen van 2de speelt in de eindronde? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
Is het zo dat de laatste degradeert, en de voorlaatste tegen de 3 periodekampioenen van 2de speelt in de eindronde? |
yup, zo zit het in elkaar :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Promoveert de kampioen uit 2de niet sowieso naar 1ste? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Promoveert de kampioen uit 2de niet sowieso naar 1ste? |
inderdaad
en indien de uiteindelijk 1ste een periodetitel gewonnen zou hebben, is het gewoon de eerstvolgende ploeg (zonder periodetitel) in de eindstand die aan de eindronde meedoet, is altijd zo geweest |
|
|
| Jasperovitsj |
Dacht ik ook :)
Het zal sowieso tussen Dender, Antwerp, KV Mechelen en Kortrijk gaan. Ik hoop dat Antwerp nog kampioen wordt, maar ik vrees er een beetje voor. :( |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dacht ik ook :)
Het zal sowieso tussen Dender, Antwerp, KV Mechelen en Kortrijk gaan. Ik hoop dat Antwerp nog kampioen wordt, maar ik vrees er een beetje voor. :( |
Antwerp moet gewoonweg kampioen worden, anders verkleinen de kansen van Lierse alleen maar om toch nog in eerste te blijven. |
|
|
| Gladius |
pff als ze tegen de laatste al niet kunnen winnen =<.
"De optimisten onder ons tenslotte berekenden dat Dender nagenoeg geen additioneel voordeel kan puren uit dit puntenverlies. Indien ze winnen, dan heeft Antwerp nog steeds genoeg aan een verlies van Dender en winst op de laatste speeldag om kampioen te spelen. En in Mechelen ? Daar wreven ze in hun handen na de fel bevochten overwinning tegen Tienen. Gaan we dan toch naar een titelstrijd met 3-en ?" |
|
|
| Almani |
Schitterende match van ons Cercletje, het behoud is nu zeker binnen :)
Nu nog wat uitschieters en op de laatste speeldag de buren van Club van Europees voetbal houden zou fantastisch zijn :D |
|
|
|
|