|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Dat was al langer bekend, maar misschien was dat eerder een gerucht...?
Erg spijtig uiteraard, maar er kan nog veel veranderen op die tijd. :) *crosses fingers* |
ik meen het tijdje terug in de krant gelezen te hebben / op tv gezien te hebben ... In ieder geval ging het er toen over dat de rechtstreeks uitgezonden zondagavondmatch op canvas na nieuwjaar zou worden afgeschaft.
Zover ik toen had begrepen zou vrt wel nog gewoon studio één blijven uitzenden |
|
|
| FenixStyle |
| FEEEEESTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D :D :D :D :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
FEEEEESTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D :D :D :D :D |
Ok en nu in nuchtere toestand :p :
We beginnen steeds meer en meer echt op een kampioenenploeg te gelijken: Niet denderend spelen maar toch de drie punten pakken ;)
We kunnen nu alvast vol vertrouwen toeleven naar de 'clash' tegen Club Brugge volgende week zondag :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Real
Dat was al langer bekend, maar misschien was dat eerder een gerucht...?
Erg spijtig uiteraard, maar er kan nog veel veranderen op die tijd. :) *crosses fingers* |
Geen probleem, er zijn cafés genoeg waar ze Belgacom TV uitzenden.
Voor de voetbal alleen ga ik mij die zever in ieder geval ni aanschaffen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
We beginnen steeds meer en meer echt op een kampioenenploeg te gelijken: Niet denderend spelen maar toch de drie punten pakken ;)
|
Inderdaad. Als ge uw moeilijke uitmatchen zélfs met slecht spel kunt winnen, dan zijt ge al goed op weg om kampioen te worden. Zeker als ge dan thuis met goed voetbal de rechtstreeks concurrenten kunt afmaken.
Wel een geluk voor Genk dat Ogunsoto gisteren zijn dagje niet had :p |
|
|
| Config |
| Club op ralenti naar de overwinning :) 2-0 is ni overdreven, na de eerste helft kon het al 5-0 zijn, en in de 2de helft idem eigenlijk |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Club op ralenti naar de overwinning :) 2-0 is ni overdreven, na de eerste helft kon het al 5-0 zijn, en in de 2de helft idem eigenlijk |
ik heb de beelden gisteravond nog gezien en ze hebben idd voldoende kansen gehad om meer te scoren. Hopelijk hebben ze de goals dan voor volgende week opgespaard ;) |
|
|
| mellow_head |
| Keb nog eens kaarten gewonnen voor zondag: KRC Genk - Club Brugge om 18.00u, gaat weer e feestje worde:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Keb nog eens kaarten gewonnen voor zondag: KRC Genk - Club Brugge om 18.00u, gaat weer e feestje worde:crazy: :crazy: :crazy: |
Succes-supporter!!! :o :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Keb nog eens kaarten gewonnen voor zondag: KRC Genk - Club Brugge om 18.00u, gaat weer e feestje worde:crazy: :crazy: :crazy: |
als ge Brugge supporter zijt wel ja :p |
|
|
| mellow_head |
| 'Tuurlijk benk voor Brugge', kga mn Roeselare truike aandoen in het Genk vak :p |
|
|
| Real |
Stijn Stijnen
*****
Carl Hoefkens
Philippe Léonard
Daniel Van Buyten
Thomas Vermaelen
*****
Karel Geraerts
Bart Goor
Gabi Mudingayi
Timmy Simons
*****
Emile Mpenza
Kevin Vandenbergh
Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken. Hopelijk kan Van Buyten de flaters van Léonard opruimen. :nervous: Carl Hoefkens staat er ook weer in, en die kan me bij de Rode Duivels ook helemaal niet overtuigen. Dat René Hans Cornelis eens had opgeroepen, die zit in topvorm.
Het verrast me dat Mudingayi speelt, maar aangezien ik helemaal niet weet wat er gebeurt in de Italiaanse competitie, zal ik Vandereycken hier het voordeel van de twijfel geven. 't Is waarschijnlijk alvast een verbetering ten opzichte van kom-ik-begin-even-een-uitzichtsloze-dribbel-Vanden Borre. Die was in de vorige match echt onder zijn peil aan het spelen. (Hoewel ik mij uit de vorige competitiematch met RSCA toch zijn schitterende dieptepass naar Hassan herinner. :eyespop: )
Verder vind ik het ENORM onverantwoord dat ze Stijnen laten spelen. Vandenbussche is óók een topkeeper, waarom zetten ze hem niet gewoon in doel? Hopelijk komt Stijnen de avond goed door. Stel je voor dat hij er in de 1e helft al afgehaald moet worden, da's dan weer een wissel minder. |
|
|
|
|