|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Pronostiektijd voor woensdag:
Armenië - belgië 3-1 :D |
|
|
| ConFig |
| Armenië - België: 0-2 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik ben optimistisch ingesteld: 1-1 |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Pronostiektijd voor woensdag:
Armenië - belgië 3-1 :D |
mja aan uw sig te zien verbaasd me zulke prono niet =). bende zwartkijkers! der zit heel wat potentieel in, 1 vd matchen komt het er volgens mij uit (wss tegen 1 vd toppers zoals finland, servië, polen of portugal).
0-2 it is! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
0-2 it is! |
ze wonnen tien jaar geleden met 0-2, ik vermoed dat de armeniërs er sindsdien wel op vooruit zijn gegaan ... de Belgen daarentegen :(
ik blijf dus bij 1-1
kmoet wel zeggen dat ik na het WK lichtjes positief was ingesteld. Polen en Servië hadden geen enorm goeie indruk gemaakt en ik gaf ze dus wel een kleine kans op kwalificatie. Na de vreselijke prestatie van enkele weken geleden is dat ondertussen al veranderd. Als je niet kan winnen tegen een ploeg als Kazachstan dan moet je niet verwachten dat je tegen ploegen als Portugal kan winnen. Het spelpijl zal tegen dergelijke ploegen wel beter zijn, maar uiteindelijk zal het wel weer niet lukken om te scoren en zal de tegenstander de match wel met een flits beslissen (ik denk dan bijvoorbeeld terug aan België - Spanje). |
|
|
| ConFig |
| efkes wa randinfo :p Polen heeft ook gelijkgespeeld tegen Finland.. dusja.. zo goed is Polen ni meer :tongue3 |
|
|
| Gladius |
| tegen klein clubs hebben we het altijd al moeilijk gehad; matchen waar België het spel moet maken dus, en dat moeten ze tegen de toppers niet doen. ik zie België zich wel kwalificeren hoor; groepswinnaar all the way =)). van al die ploegen kan België, als ze met die groep alles eruit halen wat erin zit, winnen van al de ploegen in hun groep, zelfs van Portugal & Servië imo :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by ConFig
efkes wa randinfo :p Polen heeft ook gelijkgespeeld tegen Finland.. dusja.. zo goed is Polen ni meer :tongue3 |
Polen - Finland 1-3
Polen is idd niet zo goed meer, maar Finland heeft ook gewoon een heel goeie ploeg. Daar is België ook nog helemaal niet tegen gewonnen.
| quote: | Originally posted by Gladius
tegen klein clubs hebben we het altijd al moeilijk gehad; matchen waar België het spel moet maken dus, en dat moeten ze tegen de toppers niet doen. ik zie België zich wel kwalificeren hoor; groepswinnaar all the way =)). van al die ploegen kan België, als ze met die groep alles eruit halen wat erin zit, winnen van al de ploegen in hun groep, zelfs van Portugal & Servië imo :) |
ik zie ze tegen de beter ploegen wel beter spelen en ze zullen er ook wel punten tegen halen, maar op de cruciale momenten zie ik ze tekort schieten. Kweet niet echt waar het aan ligt, een gebrek aan kwaliteit of ervaring? Tegen Kazachstan was in ieder geval veel te wjten aan tactische fouten van de bondscoach |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik zie ze tegen de beter ploegen wel beter spelen en ze zullen er ook wel punten tegen halen, maar op de cruciale momenten zie ik ze tekort schieten. Kweet niet echt waar het aan ligt, een gebrek aan kwaliteit of ervaring? Tegen Kazachstan was in ieder geval veel te wjten aan tactische fouten van de bondscoach |
met die nieuwe kern hebben ze amper een paar matchen gespeeld, nog te vroeg imo om zo'n uitspraken te doen. Als eenmaal de vlam erin schiet en er is vertrouwen, kan veel volgens mij. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
met die nieuwe kern hebben ze amper een paar matchen gespeeld, nog te vroeg imo om zo'n uitspraken te doen. Als eenmaal de vlam erin schiet en er is vertrouwen, kan veel volgens mij. |
t is idd ne nieuwe kern, het zou dan ook goed zijn om te zorgen dat ze die kern op elkaar ingespeeld raakt. Dat kan alleen als er ook naar een bepaalde vaste kern toe wordt gewerkt.
Helaas hadden we daar de vorige keer pech dat een aantal spelers hebben moeten afhaken, wat dan volgens mij cruciaal is, is dat men spelers op de juiste posities gaat uitspelen. En het is op dat vlak dat de bondscoach de vorige keer grandioos is gebuisd. Hopelijk heeft hij daaruit geleerd voor de komende match ... |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
0 - 1 |
Kga mij daarbij aansluiten. Het zal wel weer gene vetten worden en met de hakken over de sloot. |
|
|
|
|