|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Bjorn Vidaz |
Nooit gezien, onwaarschijnlijk hoeveel geluk Standard had. Club had alles onder controle, spelen Standard bij momenten helemaal zoek en dan komen ze wel nog terug zeker... Is voor mij zowat grootste ontgoocheling ooit, samen met de uitschakeling in Lyon paar jaar geleden.
Dan wint Anderlecht ook nog eens ongelooflijk onverdiend, na een match waarin ze niet 1 kans gekregen hebben.
Wat een kutweekend.
Niettemin geloof ik nog altijd in de titel. Het is al heel het seizoen net niet, in de topmatchen tegen Anderlecht, Genk en Standard hebben we bewezen dat we minstens op gelijke voet staan met hen of zelfs beter zijn. Het ongeluk zal niet blijven duren.
Aanvallend en in het middenveld zit het zeker goed. Met Salou hebben we een topspits, en Van Heerden is absoluut een goudhaantje. Moest ik moeten kiezen tussen hem en Boussoufa, de keuze zou snel gemaakt zijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bjorn Vidaz
Is voor mij zowat grootste ontgoocheling ooit, samen met de uitschakeling in Lyon paar jaar geleden. |
ik denk er hetzelde over :(
maar de beste manier om die ontgocheling te boven te komen is door volgende week hetzelfde voetbal te laten zien (zonder de tegengoals dan wel) en zo Cercle in de vernieling te spelen :D
en wat Blondel betreft: goeie speler maar veel te ontstuimig in zn tackles, dat krijg je der volgens mij nooit meer uit |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat ze Blondel maar eens buitensmijten ffs. Gefrustreerd smeerlapke...
|
Buitensmijten? :stongue:
Blondel is al een heel seizoen constant goed aant spelen, kzou niet weten waarom die zou moeten buitengesmeten worden. Ok hij gaat altijd hard in de duels, maar ik geloof er niets van dat hij altijd tackles zou doen met de intentie iemand te blesseren..Precies of Blondel doet alleen maar drieste tackles, das de grootste zever natuurlijk. Als ge eens een clipke maakt met correcte tackles van Blondel dan zijt ge ook een paar minuten bezig ze. Natuurlijk wordt het nu weer uitvergroot, tis een speler van Club Brugge..
Ge zou keer naar de tackles van Vandamme moeten kijken, tis ook iet om naar huis over te schrijven ze, en bovendien speelt die dan nog es slecht ook :p
Er zijn zoveel spelers waar ge commentaar over kunt geven, maar tzijn altijd deze van Club die als eerste becommentarieerd worden. Belachelijk. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
Natuurlijk wordt het nu weer uitvergroot, tis een speler van Club Brugge..
Er zijn zoveel spelers waar ge commentaar over kunt geven, maar tzijn altijd deze van Club die als eerste becommentarieerd worden. Belachelijk. |
Allé gast, komaan, geloofde nu zelf in die complottheorieën? :stongue:
Vandamme is ook ne sukkelaar, maar die zijn tackles draaien vaak verkeerd uit door pure incompetentie. Ik heb echt de indruk dat het bij Blondel echt wel bewust is dat hij het been altijd nog meepakt. Die gast gaat inderdaad héél vaak te hard in de duels, en voor zo'n spelers heb ik geen greintje sympathie. Niks tegen bikkelaars, maar het moet wel fair blijven. Ge kunt hard zijn zonder smerig te zijn, en Blondel is smerig.
En dat hij van Brugge is heeft hier dus gene zak mee te maken. Ik ben een neutrale supporter ffs, élke speler die zo op een veld tekeer gaat mag het voor mijn part afbollen, al speelt hij bij GBA, Antwerp of Lierse.
Zoiets kan je er trouwens wel uitkrijgen hoor. Bij elk geel dat hij pakt zet je hem als trainer een week op de bank. Het zal rap gedaan zijn... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Allé gast, komaan, geloofde nu zelf in die complottheorieën? :stongue:
|
da heeft niets met een complottheoriën te maken.. kweet nie waar ge dat van haalt. Tis gewoon een feit dat Club altijd harder becommentarieerd wordt..
Ik heb in de match GBA - Gent veel ergere dingen gezien, die wel 100% met opzet gebeurden..
Blondel ging vandaag wel hard in sommige duels, maar dat was ook nodig, in zoon matchen moet ge gewoon fel spelen en u niet laten doen. Maar om hem daarvoor nu buiten te gooien, dat slaat echt nergens op vind ik. |
|
|
| Jasperovitsj |
| En denkt ge dat ik vind dat Bjorn De Wilde niet in de fout ging toen hij probeerde Stoïca's scheenbeen te breken? Voor mijn part wordt hij even hard gestraft als Kargbo hoor :whip: |
|
|
| Config |
| nee dat zeg ik niet ook, maar denk dat die 'tackle' van De Wilde initieel al veel venijniger was dan alle tackles van Blondel vandaag samen. Blondel gaat wel over de rand soms, maar zo'n dingen heb ik hem nog niet zien doen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
da heeft niets met een complottheoriën te maken.. kweet nie waar ge dat van haalt. Tis gewoon een feit dat Club altijd harder becommentarieerd wordt..
|
Ik heb ne maat die Lierse supporter is, en die zit altijd te zagen dat Lierse zo hard geviseerd en afgekraakt wordt in de pers. Een andere maat van mij is supporter van GBA, en hij vindt dan weer dat GBA geviseerd wordt...
;) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb ne maat die Lierse supporter is, en die zit altijd te zagen dat Lierse zo hard geviseerd en afgekraakt wordt in de pers. Een andere maat van mij is supporter van GBA, en hij vindt dan weer dat GBA geviseerd wordt...
;) |
Daar hebt ge wel een punt ja ;) maar ik doel hier eigenlijk meer op die Studio 1 gesprekken.. Vooral als Frank Raes weer eens aan zijn gezever begint dan vind ik het er soms wel es over. Kan het goed begrijpen dat er al veel klaagmails van club-supporters zijn toegekomen aant adres van EEN. Ik vind Raes niet echt neutraal. Niet dat het nu zo erg is, maar om toch maar eens een klein voorbeeldje te geven: Toen Club met 10 man nipt (en onverdiend) ging verliezen op Anderlecht zijn ze daar een hele aflevering over bezig geweest. Dat Club een sterke prestatie neerzette is daar amper vermeld geweest. Wat ze gedaan hebben in die hele uitzending was Biglia ophemelen en constant erin blijven drillen dat Club de techniek mist die Anderlecht wel heeft en bla bla.
Ik raak niet gefrustreerd door zoon zaken, maar hopelijk praat er eens iemand met Frankske. Voor mijn part mogen ze Filip Joos daar zetten. Die is gewoon recht voor de raap, maar die blijft tenminste neutraal.
Maar kzal et eens anders omschrijven dan: Ik vind dat Anderlecht steeds teveel opgehemeld wordt. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb ne maat die Lierse supporter is, en die zit altijd te zagen dat Lierse zo hard geviseerd en afgekraakt wordt in de pers. Een andere maat van mij is supporter van GBA, en hij vindt dan weer dat GBA geviseerd wordt...
;) |
Idd, elke supporter zegt dat van zijn club. Supporters zien gewoon alles altijd anders (is ook begrijpelijk en typisch).
Btw, Config: Blondel is nen beenhauwer. Hij mag in uw ogen nog zoveel goeie tackles maken als hij wil, weinig spelers maken er zo veel grove. En ja Vandamme suckt idd ook (zal niemand ontkennen denk ik). |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Btw, Config: Blondel is nen beenhauwer. |
Denk niet dat Blondel met de intentie op het veld stapt om er eens een paar goed te kunnen stekken in de tackles. Maar ge hebt gelijk en heb het daarnet ook al gezegd. Hij gaat dikwijls over de rand.
FCB_Fanatic zei: zo'n mentaliteit kan je niet meer veranderen..
Ik denk misschien van wel, maar zoals ze al zeiden in Studio 1, Blondel is al jaren op deze manier bezig, ik vind dat het al ietske verbeterd is ten opzichte van vorig jaar.. maar misschien heeft Blondel wel eens een rode kaart nodig om in te zien dat hij wat minder driest te werk moet gaan dan? Maar volgens mijn weten heeft Blondel er nog geen enkele, of 1 gepakt dit seizoen, dus dan zijt ge toch ook niet ZO'n vuile speler. Maar men focust al een paar matchen op Blondel nu, en dan gaan zo'n dingen natuurlijk nog extra opvallen. Conceiciao heeft vandaag zeker even smerig gespeeld, maar daar is er niets over verteld. Zelfs ook niet over het feit dat Standard na de 4de goal met een hele ploeg de supporters van Club ging uitdagen door op 2 meter van de tribune wat ordinaire you-gebaren te gaan maken. Zelfs zoiets vermelden ze niet. |
|
|
|
|