return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 127)
View this Thread in Original format
Blue Sky 99
\o/

Dat was me het avondje wel, 5-2 jongens en dat terwijl we na drie minuten er al twee in ons bakje hadden ... Spijtig dat de uitslag in de andere wedstrijd niet meezat. Dan zondag maar iets op de Bosuil gaan rapen.
Real
Lier blijft in eerste olé olé.
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Nu Leekens vertrekt zullen die spelers mss ook op zoek gaan naar een andere ploeg :stongue:


Der is nog zoiets als een contract waar de spelers aan vasthangen he. Gent heeft ondertussen al 7 aanwinsten (versterkingen?).


Standard is ook weer goed bezig. Nu trekt Fellaini daar ook al de deur achter zich dicht. Geeraerts weg, Conceicao veel kans weg.
MikeVee
quote:
Originally posted by djcresto
Der is nog zoiets als een contract waar de spelers aan vasthangen he.



Dus? Leekens had ook nog een contract bij Gent voor 1 jaar :p



Over de eindronde in 2de klasse: Die 6 op 6 van Lierse zeggen IMO voorlopig nog niets. Kortrijk is momenteel enorm verzwakt en dus de slechtste ploeg van de 4. Pas na de volgende match kan je voorzichtig conclusies trekken, want dan speelt Lierse tegen een sterkere ploeg en zien we wat de andere doen tegen Kortrijk.
Gladius
yep, de zondag wordt het nog 'ns 4-1 sé =)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Der is nog zoiets als een contract waar de spelers aan vasthangen he. Gent heeft ondertussen al 7 aanwinsten (versterkingen?).


Een contract betekent tegenwoordig niet veel meer, kijk maar naar Fellaini. Als een speler tegenwoordig echt weg wilt, en er is interesse, dan geraakt hij ook weg.

En wat de aanwinsten betreft, hebben ze volgens mij vooral met Grondin een heel goeie binnen gehaald.
Real
quote:
Originally posted by MikeVee
Dus? Leekens had ook nog een contract bij Gent voor 1 jaar :p



Over de eindronde in 2de klasse: Die 6 op 6 van Lierse zeggen IMO voorlopig nog niets. Kortrijk is momenteel enorm verzwakt en dus de slechtste ploeg van de 4. Pas na de volgende match kan je voorzichtig conclusies trekken, want dan speelt Lierse tegen een sterkere ploeg en zien we wat de andere doen tegen Kortrijk.


Antwerp is een dikke strontploeg. Ze gaan daar winnen met 0-7.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Antwerp is een dikke strontploeg. Ze gaan daar winnen met 0-7.


wilt ge daar ne bak Duvel op zetten ??? :gsmile:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Een contract betekent tegenwoordig niet veel meer, kijk maar naar Fellaini. Als een speler tegenwoordig echt weg wilt, en er is interesse, dan geraakt hij ook weg.



een contract openbreken kost hier in belgië wss ook niet zoveel :p

dan van pakweg messi openbreken daarentegen :eyespop:
Glexx
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
\o/

Dat was me het avondje wel, 5-2 jongens en dat terwijl we na drie minuten er al twee in ons bakje hadden ... Spijtig dat de uitslag in de andere wedstrijd niet meezat. Dan zondag maar iets op de Bosuil gaan rapen.


Amai, twas toch maar stillekes na 5 minuten :D
Gelukkig is den Bob er nog!

Progrez
quote:
Originally posted by Real
Antwerp is een dikke strontploeg. Ze gaan daar winnen met 0-7.

Kom zondag naar ons supporterscafé Great Old vlakbij de Bosuil in Deurne. Ik trakteer u de rest van de middag als compensatie voor de rit naar Den Bosch. Ge zult u niet vervelen.

Even een kleine greep uit de platen die ik in het desbetreffende café reeds heb gehoord: Emmanuel Top - Acid Phase, Union Jack - Two full moons & a trout (jawel, de friends, love & family remix), Joe T. Vanelli - Playing with the voice in Germany, Jones & Stephenson - The First Rebirth, Katana - Gemini, Binary Finary - 1998, Systematic Parts - Violin de la Nuit,... . Kortom, de gouden trance uit de Bonzai-periode en vroeger herleeft geregeld in Deurne-Noord. Dat moet volstaan om een match van ons bij te wonen. Wees daar. Afspraak om half drie. En graag!
Jasperovitsj
Goeie muziek maakt het brakke voetbal nog niet goed :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement