|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor de rest zuitgt VDE's voorselectie voor de interland tegen Tsjechië weeral grandioos. Zijn anti-Genk attitude neemt weer de bovenhand. HIj selecteert wel VDB, De Decker en Bailly, maar Soetaers, Vrancken en Cornelis mogen thuisblijven :rolleyes: |
en dat ging dan nog maar over de voorselectie. Dat wilt dus nog helemaal niet zeggen dat één van die drie er WEL bijzit :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
Yup, zo is dat :)
Enfin, hij is al zo slim geweest om Maarten Martens op te roepen. Nu nog De Mul en we hebben misschien weer wat aanvallend potentieel dat niet in f*ucking Qatar matchritme opdoet en "misschien voor de flitsen kan zorgen" :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Enfin, hij is al zo slim geweest om Maarten Martens op te roepen. Nu nog De Mul en we hebben misschien weer wat aanvallend potentieel dat niet in f*ucking Qatar matchritme opdoet en "misschien voor de flitsen kan zorgen" :rolleyes: |
is de volledige voorselectie ergens te bekijken? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kvind ze ni direct ergens terug :s |
|
|
| Real |
| Hopelijk zit Léonard er terug bij, wat een klasse, wat een finesse. :eyespop: |
|
|
| MikeVee |
lub Brugge aanvaardt ontslag Degryse
Marc Degryse is niet langer de sportleider van Club Brugge. Hij had zondagochtend zijn ontslag aangeboden, na de 0-1 nederlaag van zaterdagavond tegen Roeselare. Het bestuur van de West-Vlaamse club aanvaardde het ontslag. Club Brugge staat in het klassement pas op de 5e plaats, met 32 punten uit 19 wedstrijden. (belga) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
lub Brugge aanvaardt ontslag Degryse
Marc Degryse is niet langer de sportleider van Club Brugge. Hij had zondagochtend zijn ontslag aangeboden, na de 0-1 nederlaag van zaterdagavond tegen Roeselare. Het bestuur van de West-Vlaamse club aanvaardde het ontslag. Club Brugge staat in het klassement pas op de 5e plaats, met 32 punten uit 19 wedstrijden. (belga) |
Ik vind het erg, maar als je het objectief bekijkt is dit de juiste keuze. Hetgeen Degryse gerealiseert heeft helt eerder over naar de negatieve kant, hij was niet echt een meerwaarde voor Brugge.
In het aantrekken van trainers heeft hij gefaald. Ceulemans is GEEN toptrainer, daarvoor komt hij simpelweg tekort. Ferrera heeft vorige jaar op korte termijn Brugge Europees voetbal bezorgt, maar dit jaar blijkt dat ook hij geen ploeg krijgt gemaakt van dit Brugge.
De transfers van Degryse zijn nooit een echt succes geweest. In de eerste plaats heeft hij een fout gemaakt bij de contractverlenging van De waardoor uiteindelijk Cornelis niet meer wou bijteken. Van Der Heyden die gratis wegkon, Simons die TE goedkoop is verkocht ... De inkomende transfers hebben niet hetgeen gebracht dat van hen werd verwacht. Victor, Dufer, Leko ... zijn mislukkingen. Op dit moment is Valgaeren dat ook nog steeds. Daerden heeft dan wel het juiste potentieel, maar is voor teveel geld aangekocht. In Salou geloof ik wel en ook Ishiaka kan een meerwaarde zijn als hij blessurevrij kan blijven. Ook Van Heerden zie ik als een enorme meerwaarde voor de ploeg ... maar ook op vlak van transerbeleid helt de balans eerder naar de negative kant over :(
Ook de spelers hebben natuurlijk schuld aan de resultaten. Zo zouden er onder anderen problemen zijn in de spelersgroep ... |
|
|
| FenixStyle |
Alleen is ook maar alleen, dacht het bestuur van Brugge blijkbaar:
| quote: | Cedomir Janevski is de nieuwe coach van Club
zo 28/01/07 - Het bestuur van Club heeft nu ook beslist om de samenwerking met coach Emilio Ferrera en hulptrainer Franky Van der Elst te beëindigen. Vanmorgen aanvaarde het bestuur van Club al het ontslag van sportleider Marc Degryse. Cedomir Janevski maakt het seizoen vol als coach van Club Brugge.
Bron: Sporza
|
Net als bij zovele trainerwissels, zal ook dit volgens mij nog weinig uithalen (dit seizoen dan toch)... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Alleen is ook maar alleen, dacht het bestuur van Brugge blijkbaar:
Net als bij zovele trainerwissels, zal ook dit volgens mij nog weinig uithalen (dit seizoen dan toch)... |
tuurlijk niet. Ik ben echt tegen het ontslag van Ferrera. Het Brugse publiek heeft gekregen wat het wou, ze mogen ferm content zijn.. ipv eens de ploeg te steunen zijn ze anti-club.. een echte schande.. ik was beschaamd dat ik tussen dat publiek zat dat het ontslag van het bestuur eiste.. ah jong. Dat gaat er juist niets aan veranderen, tis de ploeg die het moet doen, en sinds standard zijn ze gewoon helemaal terug het noorden kwijt.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Het publiek heeft nu zn zin, hopelijk kunnen ze nu dan ook terug achter de ploeg staan. Dan heet het uiteindelijk WEL iets opgeleverd.
Dhooge is in ieder geval altijd een grote voorstander geweest van Janevski, en met de geruchten van afgelopen week is het helemaal geen verassing dat hij de opvolger wordt van Ferrera. Er zijn ook geruchten dat er al met Mathijssen is gesproken, dus de kans dat die op het einde vh seizoen T1 wordt bestaat er ook nog. |
|
|
|
|