|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by FredNova
Maertens ook ni ;)
7 - 0 |
damn Fred, ge waart me voor ! :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
die match is echt om ziek van te worden :(
beste kans van de wedstrijd was net voor Kazachstan |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
die match is echt om ziek van te worden :(
beste kans van de wedstrijd was net voor Kazachstan |
Idd.
Ik vond alleen Kompany degelijk spelen, maar die is er af :rolleyes:
En wa is da toch met diejen Hoefkens? Is da wel ne voetballer? |
|
|
| FredNova |
| pffff, slecht man... |
|
|
| Vishnu |
Hoefkens, Simons en Buffel stante pede de brandstapel op zeg ik dan :D
Ik had nog liever 0-1 gezien dan dit.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Hoefkens, Simons en Buffel stante pede de brandstapel op zeg ik dan :D
Ik had nog liever 0-1 gezien dan dit.. |
ik heb nog nie eens meer naar de tweede helft gekeken, na de eerste had ik der al genoeg van.
dit is dus een zoveelste blamage voor het Belgisch voetbal. Kvraag mij af hoe dees ploeg zich ooit gaat kwalificeren, als ze nu nog nie kunnen winnen ... en een deel van de verantwoordelijkheid ligt al direct bij Vanderijcke, kvond het al direct een kloteopstelling en in de eerste helft is dan ook direct gebleken dat het nie goed in elkaar zat |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb nog nie eens meer naar de tweede helft gekeken, na de eerste had ik der al genoeg van.
dit is dus een zoveelste blamage voor het Belgisch voetbal. Kvraag mij af hoe dees ploeg zich ooit gaat kwalificeren, als ze nu nog nie kunnen winnen ... en een deel van de verantwoordelijkheid ligt al direct bij Vanderijcke, kvond het al direct een kloteopstelling en in de eerste helft is dan ook direct gebleken dat het nie goed in elkaar zat |
Wie zou gij dan opstellen? Loopt er hier nog beter volk rond? Ik denk het niet.
Ge kunt er elke bondscoach zetten dat ge wilt, maar veel beter kunnen de Duivels toch niet worden.
Vanavond is dit gelijkspel ook voor een groot deel te wijten aan het goede spel van de Kazachen. Sterk verdedigd zonder echt smerig te spelen, en zoals al meer gezegd: goed positiespel. Mooi zo.
Had Kompany de rest van de match kunnen meespelen, had het er wel wat anders uitgezien denk ik, want die was ongelofelijk sterk bezig. Goor, Van Damme en Buffel vond ik behoorlijk zwak, om over Hoefkens nog maar te zwijgen. Heeft die één bal goed geraakt? Vandenborre had al veel vroeger mogen invallen van mij. Ik ben helemaal geen fan van die jongen, maar hij durft tenminste wat voor diepgang zorgen. En af en toe lukt hem dat ook wel eens. :D
Het kan er alleen maar beter op worden. Huphup! :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Wie zou gij dan opstellen? Loopt er hier nog beter volk rond? Ik denk het niet.
Ge kunt er elke bondscoach zetten dat ge wilt, maar veel beter kunnen de Duivels toch niet worden.
Vanavond is dit gelijkspel ook voor een groot deel te wijten aan het goede spel van de Kazachen. Sterk verdedigd zonder echt smerig te spelen, en zoals al meer gezegd: goed positiespel. Mooi zo.
Had Kompany de rest van de match kunnen meespelen, had het er wel wat anders uitgezien denk ik, want die was ongelofelijk sterk bezig. Goor, Van Damme en Buffel vond ik behoorlijk zwak, om over Hoefkens nog maar te zwijgen. Heeft die één bal goed geraakt? Vandenborre had al veel vroeger mogen invallen van mij. Ik ben helemaal geen fan van die jongen, maar hij durft tenminste wat voor diepgang zorgen. En af en toe lukt hem dat ook wel eens. :D
Het kan er alleen maar beter op worden. Huphup! :) |
der waren voldoende zaken die verbeterd hadden kunnen worden aan die opstelling, om te beginnen had hij mss in een 3-5-2 kunnen spelen zodat er mss nog iets of wat automatismen in de ploeg zaten.
Ik heb de match maar met een half oog gevolgd, maar ik heb in ieder geval niet veel teruggevonden van een 3-5-2 en ik weet eigelijk nog steeds niet echt wat de opstelling was. Mogelijk dat ze toch in 3-5-2 wilden spelen. Ik vermoed dat hoefkens dan geleidelijk aan de rechterflank moest opzoeken, kompany op ht middenveld en dan V Buyten, Vermaelen en v damme achterin? Maar dat bleek geen groot succes voor hoefkens waardoor Geraets geregeld naar rechts moest uitwijken en da's totaal niet zn spel. En ook de aanval stond der niet echt ...
Dembele kan mss een groot talent zijn, maar ik vind dat vandereyken beter voor ne andere spits had gekozen en met twee ECHTE aanvallers had gespeeld, nu speelde Buffel in steun van 1 spits (of was het de bedoeling dat hij als tweede spits speelde, iets wat ook niet zn spel is?)
in ieder geval trok het op niet veel, hopelijk is't de volgende keer beter |
|
|
| Phortastic |
Zo sè daar zijn we ook al vanaf voort komende anderhalf jaar. De Belgen doen maar, ik kijk niet meer. Ons plaatsen doen we heel waarschijnlijk toch al niet meer en moest het wel zo zijn dan kijk ik wel trug naart EK. Tegen ing kazakstan man, kunnen we nog dieper vallen?
En WTF @ Buffel. ing pottestamper van men klote. Die heeft meer met zen snuit in het gras gelegen dan iets anders :whip: :whip: :whip: :whip:
Heb me zelden zo opgejaagd in ne speler bij de Rode Duivels als Buffel vandaag :mad: Ik denk niet dat hem op 90 minuten ook maar 1 ding goed heeft gedaan. Just ne amateur :nervous: |
|
|
| 1Million$shot |
er zijn geen kleine ploegen meer !!!
bijna iedereen kan een resultaat spelen tegenwoordig.
En veel beter zal het er niet op worden hé.
Ach ja, laten we Frutos en Salou maar snel rode duivel maken :crazy:
Maar, met wat zijn we dan bezig? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Maar, met wat zijn we dan bezig? |
Dan zijn we bezig met ons te KUNNEN plaatsen voor een EK of WK. Hoe zwaar dat ook klinkt :sadgreen: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
er zijn geen kleine ploegen meer !!!
bijna iedereen kan een resultaat spelen tegenwoordig.
En veel beter zal het er niet op worden hé.
Ach ja, laten we Frutos en Salou maar snel rode duivel maken :crazy:
Maar, met wat zijn we dan bezig? |
Frutos rode duivel ? no way! die gast speelt nog maar pas in Belgie en heeft nog nix bewezen.. een goed half seizoen kan iedereen spelen. bevestigen is veel moeilijker.
Salou mag vo mij best wel Belg worden.. die deed zijn aanvraag 4 jaar geleden al en kan verdomme beter nederlands praten dan dat kieken van een waseige die vind dat dit een pure show is. Hij is wel al vergeten dat ie Strupar ook heeft opgesteld toen die Belg werd :p
Salou deed dus zijn aanvraag al lang voor dat ie ook maar een beetje doorbrak en da heeft dus totaal nix te maken met eventuele selecties voor de Rode Duivels.
Natuurlijk moet Salou nu ook eerst bevestigen bij een topploeg.. |
|
|
|
|