return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 131)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Progrez
http://www.youtube.com/watch?v=6OlF2g2BxtM

Uit gouden korenaren schiep God de Antwerpenaren, de anderen van ’t land gaf hij verstand.

:stongue:


fixed :p
Progrez
quote:
Originally posted by The_G0dfather
fixed :p

Wat een schande voor de uilenspiegelverzen van Bert De Bruyne. Ter dood, jij dekselse immigrant!
Gladius
n1 progrez, ge hebt dat zelf opgenomen neem ik aan?
twas een ne fantastische sfeer vandaag, veel beter dan vorige week. we kregen eindelijk nog 'ns een voetballend antwerp te zien. het had eigenlijk 3 of 4-0 moeten zijn hoor. Lierse enorm zwak, zo goed als niets laten zien, zwaar overschat.

"Take us home, Warren Joyce, to the place, we belooong, first division, then to Europe, Warren Joyce, take us home"
Progrez
quote:
Originally posted by Gladius
n1 progrez, ge hebt dat zelf opgenomen neem ik aan?
twas een ne fantastische sfeer vandaag, veel beter dan vorige week. we kregen eindelijk nog 'ns een voetballend antwerp te zien. het had eigenlijk 3 of 4-0 moeten zijn hoor. Lierse enorm zwak, zo goed als niets laten zien, zwaar overschat.

"Take us home, Warren Joyce, to the place, we belooong, first division, then to Europe, Warren Joyce, take us home"

De match van vandaag is het bewijs dat KV Kortrijk vooralsnog geen waardemeter was in deze eindronde. Lierse was ontzettend zwak en kwam amper aan de goal. En inderdaad Gladius, de sfeer was net als de ploeg uitstekend vandaag.
Dat filmke komt niet van mij. Ik zit meer rechts op den 2.

Jezus Christus, wat ze toch uitvinden tegenwoordig.
Real
FCB_Fanatic
als ik nu geld zou moeten inzetten, zou ik het op KV Mechelen zetten :p
Config
quote:
Originally posted by Real


:D
FenixStyle
Lierse is de club waarvoor ik het meest sympathie heb, en die ik dan ook graag in eerste zou zien blijven.. En moest het toch niet zijn, dan is het voordeel wel dat we er een leuke verplaatsing naar Mechelen/Antwerp in het vooruitzicht hebben volgend seizoen :)
Jasperovitsj
Jeuj, tis weer commentaar van Guy Polspoel vanavond :crazy:






























CygnusX
Lol, nen uil op de lat :D

Jasperovitsj
Het zou ultiem zijn moest die uil per ongeluk de bal in doel deviëren :D
FenixStyle
Ondertussen is het trouwens 1-0, Stijnen was een uiltje vangen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement