|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 131)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
fixed :p |
Wat een schande voor de uilenspiegelverzen van Bert De Bruyne. Ter dood, jij dekselse immigrant! |
|
|
| Gladius |
n1 progrez, ge hebt dat zelf opgenomen neem ik aan?
twas een ne fantastische sfeer vandaag, veel beter dan vorige week. we kregen eindelijk nog 'ns een voetballend antwerp te zien. het had eigenlijk 3 of 4-0 moeten zijn hoor. Lierse enorm zwak, zo goed als niets laten zien, zwaar overschat.
"Take us home, Warren Joyce, to the place, we belooong, first division, then to Europe, Warren Joyce, take us home" |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Gladius
n1 progrez, ge hebt dat zelf opgenomen neem ik aan?
twas een ne fantastische sfeer vandaag, veel beter dan vorige week. we kregen eindelijk nog 'ns een voetballend antwerp te zien. het had eigenlijk 3 of 4-0 moeten zijn hoor. Lierse enorm zwak, zo goed als niets laten zien, zwaar overschat.
"Take us home, Warren Joyce, to the place, we belooong, first division, then to Europe, Warren Joyce, take us home" |
De match van vandaag is het bewijs dat KV Kortrijk vooralsnog geen waardemeter was in deze eindronde. Lierse was ontzettend zwak en kwam amper aan de goal. En inderdaad Gladius, de sfeer was net als de ploeg uitstekend vandaag.
Dat filmke komt niet van mij. Ik zit meer rechts op den 2.
Jezus Christus, wat ze toch uitvinden tegenwoordig. |
|
|
| Real |
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| als ik nu geld zou moeten inzetten, zou ik het op KV Mechelen zetten :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
|
:D |
|
|
| FenixStyle |
| Lierse is de club waarvoor ik het meest sympathie heb, en die ik dan ook graag in eerste zou zien blijven.. En moest het toch niet zijn, dan is het voordeel wel dat we er een leuke verplaatsing naar Mechelen/Antwerp in het vooruitzicht hebben volgend seizoen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Jeuj, tis weer commentaar van Guy Polspoel vanavond :crazy:
 |
|
|
| CygnusX |
| Lol, nen uil op de lat :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het zou ultiem zijn moest die uil per ongeluk de bal in doel deviëren :D |
|
|
| FenixStyle |
| Ondertussen is het trouwens 1-0, Stijnen was een uiltje vangen... |
|
|
|
|