|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| Mja, wel verdiend zeggen ze op de radio, ma tis toch erg; Genk dat op Anderlecht mooi voetbal komt brengen. Wanneer komt er nu eindelijk is echt verbetering in het spel van Anderlecht :( |
|
|
| Phortastic |
Damn dit had ik zelfs niet durven dromen lol.
Sffs worden we nog kampioen lol :eyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Damn dit had ik zelfs niet durven dromen lol.
Sffs worden we nog kampioen lol :eyes: |
hahahaha :D Genk zeker? :haha:
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Mja, wel verdiend zeggen ze op de radio, ma tis toch erg; Genk dat op Anderlecht mooi voetbal komt brengen. Wanneer komt er nu eindelijk is echt verbetering in het spel van Anderlecht :( |
Anderlecht ging toch los kampioen worden dit jaar? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Genk verdient het momenteel even hard als Anderlecht, Standard of Brugge hoor.
Het niveau van de Belgische competitie is dit jaar weer bedroevend laag :sadgreen: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Genk verdient het momenteel even hard als Anderlecht, Standard of Brugge hoor.
|
Niemand verdient het dit jaar, vorig jaar trouwens net hetzelfde
misschien dat er nog verbetering komt tegen eind dit seizoen maar kweet et nog ni zo direct ze :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
Niemand verdient het dit jaar
|
Lierse :o |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
hahahaha :D Genk zeker? :haha:
|
Nee, idd. Genk is de laatste jaren nog nooit kampioen geworden he :rolleyes: :o |
|
|
| Config |
je geeft nu juist zelf het antwoord :)
edit: 2002.. je moet wel weten dat in voetbal alles snel verandert he. Kijk maar op Europees vlak |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
je geeft nu juist zelf het antwoord :)
|
lol, ironie kan toch mooi zijn. Vooral als de ander het totaal ni doorheeft :)
1999 zijde precies ook vergeten he?
2 keer kampioen voor zo een jonge ploeg (genk bestaat sinds 88) vind ik toch niet slecht. Dus wat daar zo ongeloofwaardig aan is dat ze dit nog eens zouden doen, begrijp ik niet hoor. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol, ironie kan toch mooi zijn. Vooral als de ander het totaal ni doorheeft :)
1999 zijde precies ook vergeten he?
2 keer kampioen voor zo een jonge ploeg vind ik toch niet slecht. Dus wat daar zo ongeloofwaardig aan is dat ze dit nog eens zouden doen, begrijp ik niet hoor. |
omdat volgens mij Genk in die jaren ook een echte hele goeie ploeg had die kampioen kon worden. 1999 ben ik niet vergeten maar die vermeld ik niet omdat dat NOG langer geleden is ;) En ik weet best wel wat ironie is hoor ^^ Trouwens Lierse is toch ook kampioen geworden in 98 of 97? En die hangen nu vanonder te zwierelen in het klassement de laatste jaren. Dat bedoelde ik dus, dat er veeel kan veranderen in een paar jaar. Daarom vind ik 2002 toch al eind geleden als je het op dat vlak bekijkt. No offence tho, laat ze maar winnen van Anderlecht.
Als er 1 andere club is van de 'toppers' die ik de titel zou gunnen zal het Rc Genk wel zijn |
|
|
|
|