|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
nog 2 keer winnen en Anderlecht zit in de 2e ronde ;) |
Tegen Lille mogen ze al content zijn met een gelijkspel, maar winnen, dat doen ze daar niet |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Tegen Lille mogen ze al content zijn met een gelijkspel, maar winnen, dat doen ze daar niet |
als brugge fan mag je anders wel hopen dat ze winnen :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
nog 2 keer winnen en Anderlecht zit in de 2e ronde ;) |
Ja, en naar het schijnt vallen kerstmis en nieuwjaar dit jaar op dezelfde datum :eyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja, en naar het schijnt vallen kerstmis en nieuwjaar dit jaar op dezelfde datum :eyes: |
die niet maar 1 mei en Onze lieve heer hemelvaart wel. Dus wie weet :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by djcresto
nog 2 keer winnen en Anderlecht zit in de 2e ronde ;) |
Nog 24 keer winnen en Lierse is kampioen :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nog 24 keer winnen en Lierse is kampioen :p |
Haha dies goed :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik kijk wel uit naar Brugge en ZW vanavond. Brugge zal het heel moeilijk krijgen, maar ZW zie ik nog wel een kans maken als Praag hen zoals Lokomotiv ook onderschat. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik kijk wel uit naar Brugge en ZW vanavond. Brugge zal het heel moeilijk krijgen, maar ZW zie ik nog wel een kans maken als Praag hen zoals Lokomotiv ook onderschat. |
ZW mag alvast blij zijn dat ze Praag thuis mogen treffen, want hadden in Praag gingen ze volgens mij niet veel halen..
(en ik kan het weten, ik krijg spontaan weer hartkloppingen als ik terugdenk aan Praag-Genk van vijf jaar terug.. :nervous: ) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
terugdenk aan Praag-Genk van vijf jaar terug.. :nervous: ) |
Genk speelde toen eigenlijk ook wel onnoemelijk slecht :p, dat zal er ook wel veel toe gedaan hebben.. |
|
|
| Real |
| Zulte-Waregem :eyespop: |
|
|
| Vishnu |
| Totttenham - Brugge, enkel de 2e helft gezien, maar de Bruggelingen waren me toch maar een stel makke lammetjes vandaag :p Zo weinig inzet getoond. En waarom wordt Ishiaku er pas in de 91e minuut ingezet, gewisseld voor een andere aanvaller dan nog? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
Genk speelde toen eigenlijk ook wel onnoemelijk slecht :p, dat zal er ook wel veel toe gedaan hebben.. |
Goh over het spelpijl herinner ik me niet zoveel meer, weet alleen nog dat de Praagse kansen ons toen om de oren vlogen en ik zo goed als aant sterven was in de tribune.. :p
Bij de spelers zal toen de schrik er ook wel ferm hebben ingezeten hebben, wat ook wel duidelijk werd aan het spelpijl het laatste half uur.. |
|
|
|
|