return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glexx
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waarna Iakovenko Genk terug op voorsprong brengt.. :cool: ;)


Heeft die trouwens gespeeld zaterdag, of zat hij in de kern?
Ik vind het zeer jammer dat hij Lierse heeft verlaten, die gaat volgens mij nog potten breken.
Nabistai
quote:
Originally posted by Glexx
Heeft die trouwens gespeeld zaterdag, of zat hij in de kern?
Ik vind het zeer jammer dat hij Lierse heeft verlaten, die gaat volgens mij nog potten breken.


Nein, Yakovenko hast nicht gespield. Of hij in de kern zat da weet ik helaas niet :)
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by MikeVee
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen

In your dreams!!
Anderlecht wordt toch gewoon kampioen zeker :p

btw, Standard was ook wel goe bezig, 2 keer afgetrapt. niemand had iets door :D
FenixStyle
quote:
Originally posted by Nabistai
Nein, Yakovenko hast nicht gespield. Of hij in de kern zat da weet ik helaas niet :)


Yep, hij zat in de kern.. Hopelijk krijgt hij zaterdag eens een invalbeurt.
1Million$shot
Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen.

VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !!
Shadowkid
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen.

VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !!


Hein, Hassan passeren? VDB mag dan liever op het middenveld spelen, in de aanval zal hij nooit staan. Hassan speelde tegen St-Truiden zowat rechts achter de spits. VDB op het middenveld is eerder voor de positie van VM, of rechtsmid, maar geen rechtsvoor of achter de spitsen. Hassan en VDB zijn totaal verschillende spelers.
Blue Sky 99
Als we zaterdag op voorsprong kunnen komen tegen de Limburgers dan zie ik Genk het wel moeilijk krijgen op het Lisp! Al moeten we wel realistisch blijven na vorig seizoen en er rekening mee houden dat Genk ons evengoed in de vernieling kan komen spelen. Al kunnen we hopen van niet :p En dat Bob idd z'n goaltje maar meepikt :D

Btw, over Iakovenko: ik weet het zo niet, goeie techniek, snelheid enzo meer maar voetbal lijkt voor hem iets te veel op een spelletje, eenmaal het wat te serieus wordt lijkt het te moeilijk voor hem. Hij zal meer karakter moeten tonen in de toekomst, hij viel niet voor niets door de mand bij z'n test bij AZ. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat we hem moesten afgeven om Bob in ruil te kruigen. Al is hem een mooie carrière van harte gegund!
IgnazZio
Idd!

Hup hup Lierske
FenixStyle
Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten:

[[ LINK REMOVED ]]


:toothless :toothless



Het belooft alvast een ferm matchke te worden de 19e in het Fenixstadion.. Standard dat MOET winnen om een totale crisis te voorkomen, Clownceicao die terug uit schorsing komt en natuurlijk nog eens het hele stadion dat Steven Defhoer rauw lust. :whip:

Hopelijk ligt Boskamp snel buiten op Sclessin, dan kunnen wij Hugo 'Bloemzak' Broozzzz daar dumpen :p

En Bossie terug in het Fenixstadion.. Hij is degene die voor onze tweede kampioenenploeg zorgde, dus van mij mag hij dat nog eens komen overdoen ;)
BZRK
quote:
Originally posted by FenixStyle
Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten:

[[ LINK REMOVED ]]


:toothless :toothless


Haha :haha:
Standard komt nog wel, als Boskamp het eenmaal door heeft dat hij Jovanovic in de basis moet zetten en met Sergio terug.

Vishnu
Anderlecht pakt 6/6! :thepirate
Shadowkid
Wat een match weeral. Die ref heeft die problemen einde 1e en begin 2e helft toch zelf gezocht ze. Het was 2e geel en een smerige overtreding van VDB, maar als ref moete gewoon bij beslissing blijven. Door u te bedenken, zeker als gevolg van protest, ondermijnt ge u eigen gezag. Vanaf dan zag ge hem zo de grip op de wedstrijd verliezen.

Over Anderlecht, tja, weer met 10 man, niet gemakkelijk dan. Niet verdiend, maar de punten zijn er toch. Ik hoop iig dat Frutos snel terug is zodat die de bal kan bijhouden en voor aansluiting zorgen. En VDH die moet toch al lang niet meer op dat veld staan hoor, het enige wat hij er nog kan doen is drieste tackles aangaan. Hij is te traag op zowel fysiek vlak als op technisch vlak. Hopelijk komt Leiva of VDB toch in de plaats van VDH. Aan de automatismen moet ook duidelijk nog gewerkt worden (net als aan VDB zijn mentaliteit), maar hopelijk beter het niveau eens die er zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement