|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Lokeren.. dat vond ik persoonlijk zelfs niet echt een fout.. zoon dingen overkomen de beste keepers. en zitka vond ik nu ook niet echt 'flawless'.. maar als ge ziet hoe hard die de voorbije jaren gesukkeld heeft begrijp ik wel waarom ze hem nu dan opeens zo goed vinden
..
Stijnen is toch zwaar underrated.. 8ste beste keeper van de heenronde? you must be kidding me |
In verband met lokeren vind ik die lob ook niet puur een fout van Stijnen, maar eerder een fout vd verdediging die de speler in balbezit te makkelijk laat opkomen. In die fase staat Stijnen wel ver voor zn doellijn, maar als de bal zo ver van doel is, is het vrij normaal dat een keeper dat doet. Zo is het ook heel logisch dat een keeper de bal in het zicht wil houden wanneer hij naar zn doellijn terug loopt ...
Stijnen is dit seizoen zeker niet foutloos geweest, Zitka ook niet trouwens, maar heeft toch al matchen gewonnen bij Brugge. Zitka was vorig seizoen trouwens niet eens titularis.
Ik ben het trouwens helemaal eens met de redenering van Wouter, het feit dat Zitka nu zo opvalt is gewoon omdat hij in het verleden alles behalve foutloos was. Zitka is net zoals Peersman een keeper die niet met concurrentie omkan. Het is niet voor niets dat hij nu, zonder echte concurrentie, sterker presteerd. |
|
|
| Neow |
Zondag 13u
BOERENSLACHTING
Den buffalo - Boeren
:D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Neow
Zondag 13u
BOERENSLACHTING
Den buffalo - Boeren
:D |
slachting zal overdreven zijn denk ik (in tegenstelling tot de eerste speeldag :D)
maar kzie Brugge niet met meer dan een gelijkspel naar huis gaan ;) |
|
|
| Mr_Pedro |
Hmm, iedereen ziet het té goed zitten, denk ik. En da maakt mij nog meer nerveus :D
GO BUFFALO :toocool: |
|
|
| The_G0dfather |
| nen circuskerel is ni meteen beter dan nen boer é |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
slachting zal overdreven zijn denk ik (in tegenstelling tot de eerste speeldag :D)
maar kzie Brugge niet met meer dan een gelijkspel naar huis gaan ;) |
ik wel.. :p Club wint 0-2 |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
slachting zal overdreven zijn denk ik (in tegenstelling tot de eerste speeldag :D)
maar kzie Brugge niet met meer dan een gelijkspel naar huis gaan ;) |
Een gelijkspel zou wel mooi zijn ja ;)
Het is alvast een interessante speeldag met Essevee-Genk, Anderlecht-STVV (de kanaries die gebrand zijn op revanche na het beker-debacle) en Ao Ao Hent - Bruuhe...
Het is te hopen dat wij vanavond winnen aan de Gaverbeek, dan kunnen we de rest van het weekend relaxed in de zetel wachten op een hopelijke misstap van onze concurrenten.. :)
But anyway, kga me eens klaarmaken om over een uurke de, redelijk lange, trip naar Waregem te maken.. Een feestje zal ik er zowiezo wel van maken, na een week examens is er genoeg opgekropte stress die eruit moet :p |
|
|
| MikeVee |
Zulte - genk voorlopig 1-2
Alle goals van Zulte Waregem :eek: :toothless |
|
|
| MikeVee |
Pffft genk punt cadeau gekregen :(
Al een geluk dat het er geen 3 zijn :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
dat is al de tweede week op rij dat Genk met moeite weet te scoren. Vorige week hadden ze ook voldoende kansen maar lukte het enkel met een licht toegende strafschop. Vandaag hebben ze blijkbaar weer voldoende kansen gehad maar is het enkel via twee own goals dat Genk kan scoren.
Ik vermoed dat het gemis aan Bosnjak toch wel de voornaamste reden hiervoor is.
Op deze manier zou Genk zn voorsprong wel eens vlugger kwijt kunnen zijn dan ze hadden verwacht |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat een prutgoals seg :nervous: |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by speentje
Genk gaat nog punten verliezen dit seizoen, ze zijn nog laaang geen kampioen |
:toothless |
|
|
|
|