|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| Config |
Real - Bayern: 2-0
PSV - Arsenal: 1-2
Celtic - Milan: 0-2
Rijsel - Manchester Utd: 1-2
Lille is zwaar goed, volgens mij zullen ze Man. U volledig wegspelen maar zal Man. U er toch in slagen nog een goal te scoren.
Dit Celtic is normaal wel geen partij voor Milan, zelfs thuis niet.. Ik ging 0-3 zetten maar misschien is dit toch lichtelijk overdreven..
En ik verwacht dat PSV strijdend ten onder gaat.. natuurlijk hoop ik voor Simons van niet, maar PSV speelt toch tegen Arsenal, verliezend finalist van vorig jaar.. |
|
|
| Gladius |
| hmm ManU is wel dé ploeg in vorm in Engeland atm hoor (\o/ Ronaldo \o/), en Lille heeft hun laatste 2 matchen in de competitie verloren. Ze zijn goed (zoals gebleken tegen Anderlecht), maar in theorie toch nog een maatje te klein voor zulke kleppers denk ik. |
|
|
| Config |
| ow , i messed up with Lyon :toothless |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
hmm ManU is wel dé ploeg in vorm in Engeland atm hoor (\o/ Ronaldo \o/), en Lille heeft hun laatste 2 matchen in de competitie verloren. Ze zijn goed (zoals gebleken tegen Anderlecht), maar in theorie toch nog een maatje te klein voor zulke kleppers denk ik. |
+1 Man Utd niet onderschatten dit seizoen. Rijsel gaat daar volgens mij echt wel voor tekort komen.
En Milan, ik zou toch ni op een zege durven wedden. Ronaldo mag niet meespelen, en hun andere spitsen hebben nog niet echt indruk gemaakt dit seizoen. Enkel Kaka of Pirlo zie ik het verschil kunnen maken. Als Milan niet beter speelt dan voor nieuwjaar, zou ik zelfs eerder op een kleine overwinning van Celtic gokken. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Bellamy :tongue2 You gotta love that guy! |
|
|
| Config |
| De goal van de heenwedstrijden was toch deze van Giggs, wtf :wtf: |
|
|
| Real |
Dat gebeurt wel meer. In een interland van de Rode Duivels een paar jaar terug, was het ook van dat. (tegen Duitsland ofzo :conf: )
Maar in een topmatch is het natuurlijk klote om zo te verliezen, zeker omdat Lille sterk speelde. Wat mij betreft mogen ze die regel zo snel mogelijk aanpassen. Zoals Geert De Vlieger al zei na die match: ne keeper zou al schrik krijgen om z'n muur op te stellen.
Klote regel. |
|
|
| Config |
inderdaad, er zou toch verplicht moeten worden om eerst een fluitsignaal te geven..
Lille speelde echt wel sterk, dan moet het toch enorm pijnlijk zijn als je dan zo'n goal binnenkrijgt, kwalificatie kunnen ze nu wel op hun buik schrijven. Je mag niet vergeten dat het anders wellicht 0-0 bleef, en dat is op zich een sterke uitgangspositie |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat zei ik hier een paar weken geleden nog over PSV dat kandidaat-winnaar van de CL is? :D |
|
|
| Real |
| In Arsenal gaan ze rammel krijgen hoor. ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Niet als Farfan terug is. :) |
|
|
| Config |
Ik denk het niet.. thuis lagen ze er ook al dik onder.. bovendien moeten ze op Arsenal gaan spelen , en dat heeft thuis nog nooit verloren :wtf:
Farfan zal volgens mij niet zo'n groot verschil maken, al zal het wel wat schelen als Tardelli niet in de ploeg staat |
|
|
|
|