|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by massiveK
Ja maar wel in china he? |
BET FAIR! :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by mellow_head
BET FAIR! :p |
Op welke ploegen heb je vandaag geld ingezet? :p |
|
|
| mellow_head |
| Bruhhe :crazy: :haha: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by djcresto
3 schoon dingen op 20 jaar, dat kan ik ook :eyes: |
gezever :) oe kunt ge daar nu over oordelen als ge ni alle matchen volledig hebt gezien :p kheb em vorig seizoen enorm veel schone dingen zien doen :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by ConFig
gezever :) oe kunt ge daar nu over oordelen als ge ni alle matchen volledig hebt gezien :p kheb em vorig seizoen enorm veel schone dingen zien doen :) |
ik slechts één, op pensioen gaan ;) |
|
|
| ConFig |
| Maar gij hebt et over Zetterberg :o |
|
|
| Real |
| Had ik maar digitale televisie, nu zit ik hier naar de snertmatch Gent - Charleroi te kijken, terwijl het straks RSCA - FCB is. :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hoe kunt ge nu als zelfverklaarde voetbalkenner beweren dat Hert Vergeyen een betere voetballer is dan Zetterberg? :nervous: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Had ik maar digitale televisie, nu zit ik hier naar de snertmatch Gent - Charleroi te kijken, terwijl het straks RSCA - FCB is. :whip: |
ik heb digitale tv, alleen bij de concurrentie ;) Dus veel ben ik er nie mee. |
|
|
| djcresto |
| wist je dat die snertmatchen enorm veel kijkers hebben? |
|
|
| Real |
| Er is niks anders op op zondagavond. :wtf: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zou ons Defhoerke nog gene spijt hebben :stongue: :stongue: :stongue:
Nu al 8 punten achter op Genk rofl :eyespop: |
Ik denk dat ik Defhoer een trapladder cadeau ga doen, dan kan hij eindelijk "dat trapje hoger opgeraken", want bij Standard gaat hij dat voorlopig toch niet vinden :p |
|
|
|
|