|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Blondel is nen beenhauwer. Hij mag in uw ogen nog zoveel goeie tackles maken als hij wil, weinig spelers maken er zo veel grove. |
Blondel is zeker geen engeltje, hij heeft al doelbewust nagetrapt en dergelijke zaken moeten dan ook worden bestraft. Vandaag heeft hij zulke zaken NIET gedaan. Het is gewoon een speler die vaak heel hard is in de duels, maar dat hij bewust zulke tackles doet om een been mee te graaien betwijfel ik. Ik denk dat je bij Blondel net zoals bij Vandamme kan spreken over incompetentie wat tackelen betreft. Mogelijk heeft hij dat van kindsafaan altijd zo gedaan en heeft men te lang gewacht om daarin bij te sturen. Hij heeft ook een tijdje in Engeland gespeeld en daar zijn ze nu eenmaal toleranter wat tackelen betreft, dat zal er dus geen goed aan gedaan hebben.
Het is trouwens al stukken verbeterd tov zijn eerste jaren bij club, toen tackelde die op alles wat bewoog. Er is dus een verbetering merkbaar, maar ik geloof er niet in dat je dat er helemaal uit krijgt. Je kan natuurlijk sancties nemen telkens hij een kaart krijgt, maar wat voor resultaat krijg je dan? Een Blondel die mss niet eens meer een tackle durft inzetten omdat hij anders gestraft wordt ... hij zal dan mss geen kaarten meer pakken, maar ben je dan nog iets met een speler op het middenveld die niet meer in duel gaat.
Ik vind trouwens ook dat de benadering in studio 1 niet altijd even objectief is. Over Anderlecht wordt het goede spel vaak BETER voorgesteld dan het is, men hemelt te vaak op ... terwijl een goede prestatie van Brugge dan wordt overschaduwd door het negatieve. Men heeft bijvoorbeeld ook lang op de verdediging van Brugge kritiek gegeven terwijl de statistiken van brugge beter zijn als die van anderlecht. |
|
|
| djcresto |
| Config face it, Blondel is mss wel de vuilste speler van de competitie. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ik vind trouwens ook dat de benadering in studio 1 niet altijd even objectief is. Over Anderlecht wordt het goede spel vaak BETER voorgesteld dan het is, men hemelt te vaak op ... terwijl een goede prestatie van Brugge dan wordt overschaduwd door het negatieve. Men heeft bijvoorbeeld ook lang op de verdediging van Brugge kritiek gegeven terwijl de statistiken van brugge beter zijn als die van anderlecht. |
Brugge mag dan wel een goede prestatie neerzetten. Een voorsprong op die manier weggeven verdient zeker geen lof. En slecht spelen zoals Anderlecht en toch winnen, zo wordt je kampioen denk ik. Had Anderlecht punten verloren was Gent de grote winnaar van het weekend geweest trouwens. Spelers en supporters van Standard waren ook bijna euforisch. Als ze achteraf het klassement bekijken zal dat wel niet meer zo zijn. Zesde na Gent en Chareloi. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
Config face it, Blondel is mss wel de vuilste speler van de competitie. |
en als hij de vuilste speler is? wat dan? :p
dan vind ik dat wij in een hele faire competitie zitten. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Config
en als hij de vuilste speler is? wat dan? :p
dan vind ik dat wij in een hele faire competitie zitten. |
idd, bekijk is een paar matchen uit de engelse competitie daar gaat het er wel nog ietsje anders aantoe |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Brugge mag dan wel een goede prestatie neerzetten. Een voorsprong op die manier weggeven verdient zeker geen lof. |
dat is de laatste tijd al meermaals het verhaal geweest, goed spel van brugge is de laatste tijd te weinig beloond geweest (soms door pech, soms ook door eigen toedoen). En zoals ik dus al eerder heb gezegd:
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Als je thuis 3-0 en 4-1 voorstaat mag je dat NOOIT weggeven, zeker niet tegen een ploeg als standard die ik zeker niet hoger inschat als brugge. |
| quote: | | En slecht spelen zoals Anderlecht en toch winnen, zo wordt je kampioen denk ik. |
iedere ploeg heeft wel eens een mindere wedstrijd die ze toch winnen, daarom wordt die ploeg niet kampioen. Brugge heeft dit seizoen ook al zulke wedstrijden gewonnen, maar op dit moment staat Genk nog altijd eerste ;) |
|
|
| mellow_head |
| Waar zenden ze Zulte-Waregem - AFC Ajax om 20.45u uit? |
|
|
| MikeVee |
| Sporza radio en TV (Canvas) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Waar zenden ze Zulte-Waregem - AFC Ajax om 20.45u uit? |
Lazy ass mother******. :p
Ik kijk er in elk geval naar uit, hopelijk wordt het een fijn matchke. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Lazy ass mother******. :p
Ik kijk er in elk geval naar uit, hopelijk wordt het een fijn matchke. |
Zulte speelt europees, dus we mogen in ieder geval weer veel goals verwachten :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
3de minuut: 0-1 Huntelaar (wel positiebuitenspel van Huntelaar)
57ste minuut: 0-2 Huntelaar
en t is ook nog 0-3 geworden (Heitinga) :p |
|
|
| Bjorn Vidaz |
de Zulte-Waregem hype in de media!! hoera hoera, ze zitten in de 2e ronde en Club en Anderlecht zijn daar niet in geslaagd, wat een afgang voor Club en Anderlecht...:rolleyes:
Spelen ze tegen een iets betere tegenstander worden ze gewoon weggespeeld:
6-2 op espagnol en thuis 0-3 tegen Ajax...hadden ze in de poule van Club of Anderlecht gezeten, ze hadden 0 punten. |
|
|
|
|