return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 110)
View this Thread in Original format
Real
Ik heb gisteren maar efkes naar Bayern gekeken (altijd naar PSV gezien), en ik heb toch Van Buyten wéér zien flateren. :p
Gladius
Valencia ownz. zo prachtig hoe ze die bal kunne rondtikken, amper balverlies. Die goal van Silva :eyes:
Shadowkid
Lol @ Man U - Roma :crazy:
Config
quote:
Originally posted by Gladius
Valencia ownz. zo prachtig hoe ze die bal kunne rondtikken, amper balverlies. Die goal van Silva :eyes:


oja, Valencia ligt eruit.


wel jammer.
Real
quote:
Originally posted by Shadowkid
Lol @ Man U - Roma :crazy:


Er zaten wel wat pareltjes tussen, amai. :crazy:
djcresto
buitenaards :eyes:
The_G0dfather
Zaligste van al is dat da met die bende scumbags van roma supporters gebeurt :D

Perfect
Config
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Zaligste van al is dat da met die bende scumbags van roma supporters gebeurt :D

Perfect


wat is er precies gebeurd dan? :)
The_G0dfather
total humiliation

van rellekes heb 'k nog niets gehoord maar da zal wss niet mankeren
FCB_Fanatic
man man man, net de beelden gezien. Der zaten idd een aantal prachtige goals tussen. Als Man U dit voetbal kan blijven brengen, maken ze dit jaar echt wel een serieuze kans om nog eens de Treble binnen te halen :crazy:

Blue Sky 99
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
man man man, net de beelden gezien. Der zaten idd een aantal prachtige goals tussen. Als Man U dit voetbal kan blijven brengen, maken ze dit jaar echt wel een serieuze kans om nog eens de Treble binnen te halen :crazy:


De weg is nog lang ... maar ik begin stilaan wel te hopen op een strijd met Chelsea op de drie fronten, voor de Premiership, voor de FA Cup en dan nog eens een finale in de CL tussen Man U en Chelsea :)
Gladius
die goal van de rossi vond ik nog het knapste eigenlijk :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement