|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 110)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ik heb gisteren maar efkes naar Bayern gekeken (altijd naar PSV gezien), en ik heb toch Van Buyten wéér zien flateren. :p |
|
|
| Gladius |
| Valencia ownz. zo prachtig hoe ze die bal kunne rondtikken, amper balverlies. Die goal van Silva :eyes: |
|
|
| Shadowkid |
| Lol @ Man U - Roma :crazy: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Gladius
Valencia ownz. zo prachtig hoe ze die bal kunne rondtikken, amper balverlies. Die goal van Silva :eyes: |
oja, Valencia ligt eruit.
wel jammer. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Lol @ Man U - Roma :crazy: |
Er zaten wel wat pareltjes tussen, amai. :crazy: |
|
|
| djcresto |
| buitenaards :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
Zaligste van al is dat da met die bende scumbags van roma supporters gebeurt :D
Perfect |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Zaligste van al is dat da met die bende scumbags van roma supporters gebeurt :D
Perfect |
wat is er precies gebeurd dan? :) |
|
|
| The_G0dfather |
total humiliation
van rellekes heb 'k nog niets gehoord maar da zal wss niet mankeren |
|
|
| FCB_Fanatic |
| man man man, net de beelden gezien. Der zaten idd een aantal prachtige goals tussen. Als Man U dit voetbal kan blijven brengen, maken ze dit jaar echt wel een serieuze kans om nog eens de Treble binnen te halen :crazy: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
man man man, net de beelden gezien. Der zaten idd een aantal prachtige goals tussen. Als Man U dit voetbal kan blijven brengen, maken ze dit jaar echt wel een serieuze kans om nog eens de Treble binnen te halen :crazy: |
De weg is nog lang ... maar ik begin stilaan wel te hopen op een strijd met Chelsea op de drie fronten, voor de Premiership, voor de FA Cup en dan nog eens een finale in de CL tussen Man U en Chelsea :) |
|
|
| Gladius |
| die goal van de rossi vond ik nog het knapste eigenlijk :eyes: |
|
|
|
|