|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
| beripten boel de gouden schoen :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
zitka rofl :whip: |
ik veronderstel dat dit bedoeld is op de eerste plaats van Zitka bij de keepers :p ... en dat zal dan ook wel voornamelijk gebaseerd zijn op de afgelopen heenronde.
en de winnaar vd gouden schoen is ook bekend:
1. Bousouffa
2. Tchite
3. Frutos
ze moesten der ene kiezen hé ... :p |
|
|
| Real |
| Zitka is de beste keeper ter wereld verdoeme. :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Zitka is de beste keeper ter wereld verdoeme. :whip: |
groot gelijk :eyes:
Zitka steekt er met kop en schouders boven uit qua klasse, talent, uitstraling ... Keepers als Buffon en Cech stellen gewoon niets voor in verhouding met Zitka :gsmile: |
|
|
| Eagle` |
| strijk @ gouden schoen gala, het begon al hilarisch met het doelpunt van het jaar, die omhaal van tchite beste dp, ga weg :stongue: :stongue: |
|
|
| Config |
gouden schoen suckt altijd .. vooral alst bij vtm is dat ze em uitzenden.. ja man zo'n show.. das tv voor ouw peekes.
Zelfde wanneer ze sport uitzenden.. Die kunnen er nu echt eens niets van zie.. ben ik content dat ze al lang geen rechten meer hebben op de Belgische competitie.. wa voor een klucht zou da gaan zijn..
Zitka zijn heenronde was goed, maar Stijnen heeft toch ook wel enorm sterk gekeeped.. heeft die dan zoveel fouten gemaakt? Ik dacht van niet.. integendeel, hij heeft Club enorm veel recht gehouden tijdens een voor club toch wel teleurstellende heenronde.. slecht beginnen, dan onder stoom komen , in Uefa geen geluk aan de zijde, daarna zette zich het over op de competitie.. en dan de heenronde eindigen met een enorm sterke match , en hem toch nog uit handen geven.. om vervolgens tegen cercletje te gaan zwalpen.. Ik kijk al uit naar dit weekend. Eindelijk es terug een weekendje voetbal.. het zal weer verrassingen regenen denk ik. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
gouden schoen suckt altijd .. vooral alst bij vtm is dat ze em uitzenden.. ja man zo'n show.. das tv voor ouw peekes.
Zelfde wanneer ze sport uitzenden.. Die kunnen er nu echt eens niets van zie.. ben ik content dat ze al lang geen rechten meer hebben op de Belgische competitie.. wa voor een klucht zou da gaan zijn..
Zitka zijn heenronde was goed, maar Stijnen heeft toch ook wel enorm sterk gekeeped.. heeft die dan zoveel fouten gemaakt? Ik dacht van niet.. integendeel, hij heeft Club enorm veel recht gehouden tijdens een voor club toch wel teleurstellende heenronde.. slecht beginnen, dan onder stoom komen , in Uefa geen geluk aan de zijde, daarna zette zich het over op de competitie.. en dan de heenronde eindigen met een enorm sterke match , en hem toch nog uit handen geven.. om vervolgens tegen cercletje te gaan zwalpen.. Ik kijk al uit naar dit weekend. Eindelijk es terug een weekendje voetbal.. het zal weer verrassingen regenen denk ik. |
remember Lokeren?
trouwens Stijnen was maar de 8e beste keeper van de heenronde ofzo. Ik dacht op basis van de beoordelingen in het nieuwsblad. |
|
|
| Jasperovitsj |
Yep, Stijnen kwam er toen helemaal niet zo goed uit :s
Dat ze die Gouden Schoen nu gewoon eens baseren op een heel seizoen hé, in plaats van op 2 halve seizoenen. Dat zou pas een correct beeld geven. Nu wint Boussoufa puur op basis van vorig seizoen, terwijl hij er dit seizoen nog niet zo veel van bakt... |
|
|
| The_G0dfather |
Of voor de keepers op hun beste match :D
Stijnen vs Juve :crazy: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
remember Lokeren?
trouwens Stijnen was maar de 8e beste keeper van de heenronde ofzo. Ik dacht op basis van de beoordelingen in het nieuwsblad. |
Lokeren.. dat vond ik persoonlijk zelfs niet echt een fout.. zoon dingen overkomen de beste keepers. en zitka vond ik nu ook niet echt 'flawless'.. maar als ge ziet hoe hard die de voorbije jaren gesukkeld heeft begrijp ik wel waarom ze hem nu dan opeens zo goed vinden
..
Stijnen is toch zwaar underrated.. 8ste beste keeper van de heenronde? you must be kidding me
aan quoteringen in het nieuwsblad hecht ik trouwens niet veel belang. 100% neutraal zijn ze toch niet. Ik zag dat ze dit seizoen een paar keer een 10 gaven aan een speler, zoon dingen kunnen gewoon niet, aangezien een speler nooit 'perfect' speelt.. er kunnen altijd dingen beter..
Ik dacht dat ze Balaban eens een 9 hebben gegeven, over overrated gesproken.. |
|
|
| lievez |
eigenlijk achteraf wa ik grappig vond.
Ze zeggen dat de Rookie of the year bestaat uit 4/5 belgen. Dat het een motivatie zou moeten zijn voor de jeugd om blijve te voetballen en hun best te doen in Belgie.
En dan gaat er nen Argentijn mee gaan lopen da een half jaarke in Belgie komt shotten. :rolleyes: |
|
|
|
|