|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Anderlecht wint met 1-3 van een zeer sterk Germinal. Opvallend Boussoufa begint van op links (zoals bij Gent) en geeft 3 assists. |
|
|
| MikeVee |
| ROFL, Anderlecht werkt aan een onmiddellijke terugkeer van Bassegio :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by MikeVee
ROFL, Anderlecht werkt aan een onmiddellijke terugkeer van Bassegio :stongue: :stongue: :stongue: |
What's so funny about that? Tis ni dat ze er iets aan kunnen verliezen he. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
What's so funny about that? Tis ni dat ze er iets aan kunnen verliezen he. |
Ze gaan Leiva (een speler die zich nauwelijks heeft kunnen bewijzen) vervangen door een speler die in Italië nauwelijks heeft bewezen dat hij zn vroegere niveau kon halen. De Bassegio die ze nu terughalen zal niet beter zijn dan de Bassegio die is vertrokken. In mijn ogen is hij dus geen meerwaarde voor Anderlecht, eerder een verzwakking. Ik vind het dus wel grappig dat een speler die anderhalf jaar geleden niks goeds meer kon doen, en zich in Italië niet heeft kunnen bewijzen, toch wordt teruggehaald (waarschijnlijk om af en toe eens op de bank te zitten).
Ik zou het logischer vinden dat Anderlecht wat meer vertrouwen zou geven aan talentvolle jeugdspelers, spelers die WEL een toekomst hebben bij Anderlecht |
|
|
| Real |
't Is da. Bassegio terughalen zou ik wel érg absurd vinden. Ze hebben nu al een sterk middenveld met Hassan, Boussoufa, Biglia en eventueel Leiva. Wat zou Bassegio daar nog komen doen. :wtf:
En als ze Boussoufa vanaf nu altijd vanaf links laten spelen, hebben ze Goor ook al niet meer nodig. Want die is nu toch al een tijdje op z'n retour. Het enige probleem is dat het middenveld dan volledig bestaat uit buitenlanders, zonder een leidersfiguur ertussen. En ik dank dat RSCA dat wel nodig heeft. |
|
|
| Config |
| Komaan Anderlecht, haal Bassegio maar terug :p |
|
|
| djcresto |
| Anderlecht kan er niets aan verliezen he. Ze zijn toch nog altijd eigenaar van hem. En in Italië daalt zijn waarde nog. En ze hopen ook op zijn revanche gevoelens. Ik ben er zelf ook wel niet van overtuigd dat hij zich zou kunnen doorzetten. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Anderlecht kan er niets aan verliezen he. |
een speler als Tiote, die ook verdedigende middenvelder is, zal niet eeuwig geduld hebben. Hij heeft in bepaalde matchen al zn talent laten zien. Hij ziet nu dat Anderlecht een speler terughaalt die een dik jaar geleden onvoldoende bracht, dat anderlecht dergelijke speler boven hem verkiest, dan zal hij daar mogelijk zn conclusies uit trekken. Anderlecht kan dus wel degelijk iets verliezen ... |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
Anderlecht kan er niets aan verliezen he. Ze zijn toch nog altijd eigenaar van hem. En in Italië daalt zijn waarde nog. En ze hopen ook op zijn revanche gevoelens. Ik ben er zelf ook wel niet van overtuigd dat hij zich zou kunnen doorzetten. |
Voila, exact wat ik wou zeggen.
Leiva WIL trouwens niet blijven he. Van Holsbeeck heeft zowat alles al geprobeerd om hem te overtuigen, maar het heeft geen zin om hem tegen zijn goesting te houden.
FCB_Fanatic: Tioté is met moeite fit geweest. Heeft ongeveer een jaar verloren door blessures. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
FCB_Fanatic: Tioté is met moeite fit geweest. Heeft ongeveer een jaar verloren door blessures. |
was die ondertussen niet terug uit blessure???
in ieder geval vind ik het een beetje nutteloos om Bassegio terug te halen. Die kan in mijn ogen Anderlecht niets meer bijbrengen. Zeker niet omdat hij als vervanger voor Leiva zou dienen en er voor Bassegio dus niet meer dan een plaats op de bank is weggelegd (en mss enkele invalbeurten). Dan geven ze beter de voorkeur aan een jeugdproduct: Tioté (indien fit) of een andere jeugdspeler.
maar goed, mss zit ik er grandioos naast en bewijst Bassegio wat voor een klassespeler hij wel niet is ... :stongue: :haha: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
maar goed, mss zit ik er grandioos naast en bewijst Bassegio wat voor een klassespeler hij wel niet is ... :stongue: :haha: |
Toch beter dan Sven Vermant :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
Toch beter dan Sven Vermant :p |
Dat denk ik eigenlijk totaal niet. Analisten hebben al eerder aangehaald dat Sven Vermant een van de betere spelers uit de competitie is. En hij valt zeker onder de 3 beste spelers bij Club op dit moment. |
|
|
|
|