|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Prono België - Kazachstan 4 - 0 |
|
|
| MikeVee |
| 1-1 , met een own goal van de belgen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Prono België - Kazachstan 4 - 0 |
4-0 zou maar zwakjes zijn volgens mijn, khoop da ze der toch iets meer kunnen scoren |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
1-1 , met een own goal van de belgen. |
deschacht doet niet mee ze vandaag :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
1-1 , met een own goal van de belgen. |
nepbelg :tongue2
ontopic: 6-0 voor ons, 2 goalen van Vandenbergh :toocool: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by ConFig
deschacht doet niet mee ze vandaag :) |
Maertens ook ni ;)
7 - 0 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FredNova
Maertens ook ni ;)
7 - 0 |
maertens scoort enkel own-goals bij brugge, anders wint Brugge te makkelijk. Bij de rode duivels zou die da niet doen, gewoon omdat de duivels niet goed genoeg zijn om een achterstand op te halen :toothless
8 - 0
edit: volgens mij gaan ze helemaal niet met 8-0 winnen, maar we mogen toch positief blijven hé tegen deze tegenstander :toothless |
|
|
| ConFig |
ik zie de huidige belgische ploeg moeilijk scoren.. als ze der meer dan 5 gaan maken gaak ferme ogen trekken..
4-0 denkek. |
|
|
| Bl@ckOut |
1-0
88' Vandenbergh |
|
|
| FCB_Fanatic |
de Belgen gaan er bijna aan beginnen
HUP BELGIË HUP !!!! :D :D :D |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by ConFig
deschacht doet niet mee ze vandaag :) |
al een chance (Ham)Birger Maertens ook ni :stongue: |
|
|
|
|