|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
Brugge kon meer rapen vontek gisteren.
Salou is gene slechte speler ma oeveel kansen heeft die ni nodig om nekeer tussen de palen te shotten, laat staan een goal te maken. Das toch iets wa er onbreekt bij Club nu. Nen echten goal getter :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
Brugge kon meer rapen vontek gisteren.
Salou is gene slechte speler ma oeveel kansen heeft die ni nodig om nekeer tussen de palen te shotten, laat staan een goal te maken. Das toch iets wa er onbreekt bij Club nu. Nen echten goal getter :) |
ik was gisteren eigenlijk exact hetzelfde aan het denken :(
Ik dacht toen terug aan de tijd van Lange. Salou schat ik als voetballer hoger in als Lange, technisch kan Salou meer, en als aanspeelpunt is ie net zo goed als Lange. Zelfs beter, want hij komt soms TE ver terug om ballen te vragen en op te rapen. Daardoor is hij ook minder voor goal te vinden. Het grote verschil tussen de twee zit em dan ook in het scoren, Lange was ook een kaatser en aanspeelpunt, maar ook ne pure afwerker. Dat is Salou toch minder :( |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by mellow_head
laatste speeldag moete ze thuis tegen Ajax (die al uitgeschakeld zijn imo), 1/8 finales here we come! |
ajax heeft 4 punten en zulte 6
zulte heeft nog 1 match te spelen en ajax nog twee
lijkt me helemaal niet uitgeschakeld, integendeel |
|
|
| mellow_head |
| Sorry, ma ik zie Ajax thuis ni winnen van Espanyol en daarna in Zulte stunten. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
en daarna in Zulte stunten. |
:haha:
Een beetje realistisch blijven he. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by mellow_head
daarna in Zulte stunten. |
In Waregem ffs, Zulte das maar een gefuseerd aanhangsel :p |
|
|
| The_G0dfather |
| ajax stunten in zulte, lol |
|
|
| mellow_head |
| Ajax heeft tegenwoordig hetzelfde niveau als Charleroi imo. De goeie ouwe tijd is dood :) |
|
|
| Real |
| Je overdrijft nog altijd. |
|
|
| mellow_head |
| Maneen, klees da genoeg op Hollandse fora. Ajax is no longer the hype it used to be. Feyenoord is ook ni om naar huis te schrijve qua Europees voetbal. PSV doet het wel uitstekend in de CL (spijtig genoeg). Ma die zulle er ook in de volgende ronde gaan uitvliegen as ze Bayern ofzo tegekome. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Maneen, klees da genoeg op Hollandse fora. Ajax is no longer the hype it used to be. Feyenoord is ook ni om naar huis te schrijve qua Europees voetbal. PSV doet het wel uitstekend in de CL (spijtig genoeg). Ma die zulle er ook in de volgende ronde gaan uitvliegen as ze Bayern ofzo tegekome. |
Natuurlijk is Ajax niet meer wat het geweest is. Tien jaar geleden was het dan ook een ware Europese topclub. Dat ze nu een pak minder presteren ontkent niemand, maar Zulte-Waregem hoger inschatten dan Ajax is toch wat ... euh ... chauvinistisch zullen we maar zeggen? :D
En onderschat PSV maar niet. Gerets kan álles. :p |
|
|
| mellow_head |
| Gerets ja, vraag mij af wa die bij Galatasaray is gaan zoeken (1 landstitel lolzz). DE EUROPESE TOPPLOEG IS TOCH WEL HAMBURG:haha: :haha: stomme Kompany, verander van club! |
|
|
|
|